صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
هاشمی در نشست با اصحاب رسانه با تشریح وضعيت اتنخابات در شهرستان شاهرود گفت: شهرشاهرود با ۱۲۷ شعبه اخذ راي الكترونيكي انتخابات را برگزار خواهد كرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۳۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمامي زيرساخت هاي مورد نياز و سخت افزارها تهيه گرديده و مجريان در حال سپري كردن آموزش هاي لازم هستند،درباره وضعيت احراز صلاحيت نامزد هاي انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا گفت: از مجموع ۷۴۸ نامزد ثبت نام شده شوراهاي اسلامي،تعداد هفت تن از شركت در اين رقابت انصراف دادند و سه تن نيز رد صلاحيت شده اند كه يكي توسط هيات اجرايي در حوزه شهري و ۲نفر ديگر توسط هيات نظارت در بخش بسطام بوده است.

وي افزود:: افراد رد صلاحيت شده در مدت قانوني چهار روزه به مراجع ذي صلاح اعتراض و مدارك خود را ارائه دهند و از مجموع افراد انصرافي از عضويت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا سه نفر در بخش بسطام،سه نفر در بخش مركزي و يك نفر هم در شهر مجن هستند.

معاون استاندار سمنان درباره سن داوطلبان اظهار کرد: مسن ترين داوطلب با ۸۷ سال سن از روستاي گرماب بيارجمند و جوان ترين آنها ۲۵ساله است و از روستاي حسين آباد ساغري بخش مركزي مي باشد و از مجموع ثبت نام شدگان ۷ تن داراي مدرك تحصيلي دكترا،۸۸ تن فوق ليسانس،۱۷۵ داوطلب كارشناسي،۴۶ نفر كارداني ،۸۶ نفر ديپلم  و مابقي زير ديپلم هستند.

رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان شاهرود، بيشترين داوطلب شوراها را متعلق به روستاي قلعه بالاي بيارجمند اعلام كرد و افزود:۱۲ نفر براي ورود به شوراي روستاي قلعه بالا با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت و از مجموع ۷۴۸ نفر داوطلب شوراهاي اسلامي شهر و روستا ۵۴۱ نفر در روستا ها و ۲۰۷ نفر در شهرهاي اين شهرستان ثبت نام كرده اند که از اين تعداد ۶۸۶ نفر مرد و بقيه زن هستند.

هاشمي بیان کرد: از تعدا ۶۲ نفر داوطلب زن ثبت نام شده ۲۶ نفر در حوزه شهري و بقيه در روستاها به رقابت خواهند پرداخت.

وي با اشاره به اينكه آمار حوزه های انتخابیه گفت: در حوزه شهر شاهرود ۱۰۷ نفر مرد و ۲۱ نفر زن ثبت نام شدند و در بخش بسطام ۲۲۲ نفر ،بخش بيارجمند ۱۴۹ نفر ،و بخش مركزي ۱۷۰ نفر داوطلب عضويت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا هستند.

فرماندار شاهرود عنوان کرد: داوطلبان شوراهاي اسلامي در شهر بسطام ۲۰ نفر،شهربيارجمند ۱۱ نفر و شهرهاي روديان ،كلاته خيج و مجن هر كدام ۱۶ نفرهستند.

هاشمي با اشاره به تعداد شعب اخذ رای بیان کرد: از تعداد ۲۲۵ شعبه اخذ راي ،۱۲۷ شعبه در شهر شاهرود،۲۵ شعبه در بخش مركزي ،بخش بسطام ۵۱ شعبه و در بخش بيارجمند ۲۲ شعبه براي اخذ راي از مردم پيش بيني شده است.

رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان شاهرود گفت: از ۲۲۵ شعبه اخذ راي شهرستان شاهرود۲۱۱ شعبه مشترك بين بانوان و مردان و تعداد۱۴ شعبه ويژه بانوان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شاهرود گفت: تعداد۴۷ شعبه سيار در شهرستان شاهرودپيش بيني شده است كه از اين تعداد هفت شعبه در شهر شاهرود،هشت شعبه در بخش مركزي، ۱۹ شعبه در بخش بسطام و ۱۳ شعبه سيار هم در بخش بيارجمند مستقر خواهند شد.

معاون استاندار سمنان تاكيد كرد: كميته هاي پنجگانه فناوري و اطلاعات ،پشتيباني ،حراست و استعلامات ،امنيتي و اطلاع رساني و تبليغات از آغازين روزهاي امر انتخابات در اين شهرستان فعاليت خود را آغاز كرده اند.

هاشمي از نامزدهاي انتخابات و هواداران آنها خواست با رعايت قانون، در برگزاري انتخاباتي باشكوه و اخلاق مدارانه تلاش كنند ادامه داد:چهار هزار نفر در سطح شهرستان در برگزاري انتخابات همكاري مي كنند و همه پيش بيني هاي لازم براي برگزاري انتخاباتي باشكوه ،سالم و با مشاركت حداكثري انجام شده است.

لازم به ذکراست با برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شاهرود ،۲۷۵ تن به عضويت شوراهاي اسلامي اين شهرستان در مي آيند که از اين تعداد ، ۳۲ تن عضو شوراي اسلامي پنج شهر تابعه مي شوند.

ارسال نظرات