صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 30 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه کارگران در همه دوران‌های انقلاب اسلامی در سنگر تولید و اقتصاد حضور داشته‌اندف گفت: نقش بسیج کارگری در تحقق شعار اقتصادمقاومتی بی‌بدیل است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در همایش بسیج کارگری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد با تاکید بر اینکه نقش کارگران بسیجی در حوزه تولید و اقتصاد کشور ارتقای عملکرد و افزایش تولید و اشتغال است، گفت: پیشگامی بسیجیان در عرصه تولید و اشتغال امری مهم است که باید با اقدامات مناسب و کاربردی محقق شود و با همکاری مناسب با صنعتگران و بسیجیان در راستای ارتقای تولید کشور گام برداریم.

وی کارگران و صنعتگران را رزمندگان عرصه تولید دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس کارگران نیز نقش خود را در دفاع از اسلام و انقلاب به خوبی ایفا کردند و این مسئولیت را هم با حضور خود در جبهه‌های نبرد و هم با حضور در کارخانجات و واحدهای تولیدی به منظور پشتیبانی از جبهه‌ها به منصه ظهور رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروزه هم در جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام اسلامی رقم زده است نقش کارگران بسیار پررنگ است تا در جبهه اقتصادی به مانند عرصه جنگ سخت و نظامی که دشمن را مغلوب کردند در عرصه اقتصاد، کار و تولید نقش آفرین باشند.

پاسدار رضایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هدف دشمن در جنگ اقتصادی فشار بر ملت ایران است از این‌رو دشمنان ما در این زمینه اهداف بسیاری دارند و در راستای تحقق اهدافشان در حال تنطیم و تدوین برنامه‌های متعددی هستند.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر اراک 100 شهید را در قشر بسیج کرگری تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: امیدواریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است بتوانیم با همکاری و تعامل با صنعتگران بخش عمده‌ای از خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را در زمینه تحقق اقتصادمقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال عملیاتی کینم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: ما از بسیج کارگری همان انتظاری را داریم که از بسیج مساجد داریم. بسیج کارگری باید در عرصه تولید باید پیشتاز باشد و در این صورت می‌توانیم پایگاه بسیج یک واحد صنعتی را فعال بدانیم. به واقع ملاک فعالیت پایگاه بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی ارتقاء سطح تولیدات یک مجموعه است که باید این امر محقق شود.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی استان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: در سالی که مقام معظم رهبری از ما تولید و اشتغال را انتظار دارند امیدواریم بتوانیم با مرتفع ساختن مشکلات واحدهای تولیدی استان که بخشی از آن‌ها رفع شده و مشکلات برخی از واحدها نیز به گوش مسئولان رسانده شده استف این خواسته معظم له را محقق سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات