صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرماندار هندیجان گفت: سه پروژه مهم برای رونق بخشیدن و به شکوفایی رسیدن شهرستان هندیجان تصویب شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

کوروش مودت  اظهار کرد: پتروشیمی هندیجان، منطقه گردشگری بندر بحرکان و توسعه بندر سجافی، سه پروژه مهم هندیجان است که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و در حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و مدیریت برنامه و بودجه استان به تصویب رسید.

وی افزود: سایت گردشگری بحرکان با ظرفیت و پتانسیل بالا، سالها راکد مانده بود که با بازدید استاندار و نظر مساعد وی این طرح تصویب شد که جز مصوبات کوتاه مدت استان است و کمتر از یک سال هم طرح مطالعاتی و هم طرح اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار هندیجان افزود: تشکیل و توسعه بندر سجافی نیز از طرح های میان مدت هست که تصویب شد و طرح دیگر، آغاز و پیگیری پتروشیمی هندیجان که طرح مطالعات و مکان یابی آن در حال اجراست.

کوروش مودت با بیان اینکه بخش کشاورزی شهرستان هندیجان به شدت آسیب دیده است، گفت: به صورت جدی پیگیر هستیم تا مشکل کشاورزان این منطقه رفع شود.

وی با اشاره به مشکل بی آبی کشاورزی و سد سازی در بالادست رودخانه زهره هندیجان بیان کرد: از طریق استاندار و مقامات استانی و کشور این مشکلات را پیگیری کردیم و آنها توجیه شدند با ایجاد سد لاستیکی، تشکیل مدیریت رودخانه زهره و اینکه اگر آبی تقسیم شود بر اساس حق آبه باشد در جهت احقاق حق کشاورزان هندیجانی اقدام جدی انجام دهند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: انتظار این است که مسئولان استان و کشور با این مسئله شعارگونه برخورد نکنند و آن را به صورت واقعی پیگیری کنند تا بیش از این کشاورزی هندیجان متضرر نشود.

وی همچنین به معضل بیکاری شهرستان اشاره و بیان کرد: اقتصاد مردم شهرستان بر مبنای کشاورزی و صید و صیادی است و توجه جدی به اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و مجلس است انتظار داریم شاهد ورود سرمایه‌گذاران و حل معضل بیکاری در شهرستان باشیم.

فرماندار هندیجان گفت: با ایجاد کمیسیون در فرمانداری و بازدید های میدانی به مشکلات و معضلات موجود در شهرستان واقفیم و باید برای راهکارهای رفع این معضلات چاره‌اندیشی شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان باید جهادی و بسیجی کار کنند، اظهار کرد: با زمان اداری فعلی و روزمرگی به هیچ جا نمی رسیم. هر کسی که نتواند مطالبات مردم را جواب دهد و کم کاری کند چشم‌پوشی نکرده و با کسی تعارف ندارم.

مودت با بیان اینکه خدمات ارائه‌ شده به مردم شهرستان هندیجان باید متناسب با شان آنها باشد، متذکر شد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای حل معضل اشتغال و افزایش سطح درآمد مردم  هستیم. اما موانع و مشکلاتی سد راه است که باید تلاش کنیم به‌سرعت رفع شود.

فرماندار هندیجان در پایان به مشکلات موجود در ورزش شهرستان هم اشاره کرد و گفت: ورزش شهرستان چند سال است مشکلات عدیده ای دارد که به صورت دمل چرکین درآمده است اما در حال بررسی و پیگیری این مشکلات هستیم تا بتوانیم آنها را مرتفع کنیم.

ارسال نظرات