صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن انتقاد از نبود سیستم جامع آماری برای ارزیابی شعارهای اقتصادی کاندیداها گفت:در ایام انتخابات تبلیغات مسموم اقتصادی وآمار و ارقام نادرست و غلط از کارکردهای گذشته و پیشنهادهای آینده افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با بیان اینکه یکی از آفت های اقتصاد سیاسی شدن آن است، گفت: متأسفانه اقتصاد تابع سیاست شده است و از سوی دیگر مافیای اقتصادی بر حوزه سیاست چنبره زده اند و علت سیاسی شدن اقتصاد، اداره حوزه سیاست توسط مافیای اقتصادی و رانت خواران است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد که دغدغه اصلی مردم بوده ، در ایام انتخابات قربانی سیاست می شود، افزود:در ایام انتخابات تبلیغات مسموم اقتصادی وآمار و ارقام نادرست و غلط از کارکردهای گذشته و پیشنهادهای آینده افزایش می یابد، که این آمار و ارقام مردم را دچار ابهام، سردرگمی و نابسامانی فکری و ذهنی می کند.

وجود ابهامات در تحقق شهارهای اقتصادی کاندیداها

حسینی شاهرودی ادامه داد: مردم در این خصوص به این موضوع که "چه کسی درست می گوید و کشور به چه سمت و سویی می خواهد حرکت کند و تضمین برای تعهدات اقتصادی که کاندیداها ارائه می دهند، چیست" با ابهاماتی روبه رو می شوند.

وی با انتقاد از نبود سیستم جامع برای تطبیق شعارهای مختلف به ویژه اقتصادی روسای جمهور با واقعیت های جامعه یادآور شد:متاسفانه دستگاه ها و نهادهای نظارتی و آماری تابع یا علیه دولت ها بوده اند، لذا نتوانسته ایم آمار دقیقی از تحقق شعارهای اقتصادی دولت ها در زمان کاندیداتوری و شفاف سازی آن برای مردم داشته باشیم.

کاندیداهای ریاست جمهوری برای  تولید و اشتغال باید مدل  عملیاتی  ارائه دهند

حسینی شاهرودی با بیان اینکه اگر تولید و اشتغالی وجود نداشته باشد، رشد اقتصادی محقق نمی شود، افزود: کاندیدایی که شعار ایجاد اشتغال را مطرح می کنند، باید بداند که سالی یک میلیون نفر فارغ التحصیل از  دانشگاه ها خارج می شوند و برخی در مقاطع تحصیلی پایین تر قرار دارند، لذا نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای این افراد اسباب اشتغال، ازدواج و مسکن فراهم کند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید مدل و راهکار برای ایجاد تولید و اشتغال ارائه دهند، چرا که همه می توانند شعار و وعده های خیالی مطرح کنند، اما مهم تحقق این مدل ها و نمونه ها در قالب عملیاتی است.

ارسال نظرات