صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
سید حافظ حسین زاده
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : باید گفتمان اقتصاد مقاومتی دربین مردم ترویج گردد و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نگاه به تولیدات داخل و توانمندی های ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرگردپاسدار محمد مرادی مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در دولت هفتم با توجه به ادغام دو وزارتخانه جهاد سازندگی و کشاورزی و نیاز به کار جهادی در مناطق محروم کشور ، مقام معظم رهبری با تشکیل سازمان بسیج سازندگی موافقت نمودند.

وی افزود : هدف از تشکیل سازمان بسیج سازندگی محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم و کمتر برخوردار میهن اسلامی ایران می باشد، چرا که قبل از تأسیس این سازمان گروه های جهادی از دانشجویان به صورت خودجوش به مناطق محروم رفته و مشغول به خدمات رسانی شده، از جمله منطقه بشاگرد و... که منشأ اثرات و برکات بسیار خوبی بوده است.

محمدمرادی به ارائه ی تسهیلات به متقاضیان عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : در سال 1395 1800000000 ریال به بیش از 80 نفر از شهروندان اصفهانی تسیلات 50 تا300 میلیون ریالی اعطا شد که این خود زمینه ی اشتغال بیش از400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم نموده است ، که بیشتر در عرصه های پرورش دام و طیور سبک و سنگین،پرورش قارچ،گلهای زینتی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی  می باشد.و همچنین دهها نفر نیز جهت دریافت وام 50000000 میلیون ریالی جهت مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی گردیده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این ناحیه امسال در نظر دارد تعاونی های تخصصی را در دست اقدام نماید و برای هر تولید و عرصه ای جهت سازماندهی و عرضه محصولات یک تعاونی تشکیل دهد . به عنوان مثال تعاونی تخصصی تابلو فرش ، خیاطی خانگی و ... که این مسأله باعث عدم تکیه بر خام فروشی خصوصا صادارات نفت می گردد.

وی به برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اصفهان در سال جاری اشاره کرد و گفت: انشاالله قرار است هر حوزه بسیج (برادر و خواهر) دو نمایشگاه در اواخر شهریور و اواخر اسفند برگزار نمایند و تولیدات اقتصاد مقاومتی شامل پوشاک،خوراک،صنایع دستی و ... را عرضه نمایند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان افزود: جمع آوری کمک جهت جبهه ی مقاومت از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه بوده که در سه سال گذشته تا کنون بیش از 100 میلیون تومان کمک نقدی و دو کامیون کمک های غیر نقدی شامل پوشاک،پتو، وسایل گرمایشی و خوراک به جبه های مقاومت اعزام شده است.

مرادی در پایان به اردوهای جهادی  پرداخت و خاطرنشان کرد گروه های جهادی ناحیه در ایام نوروز در شهرستان حمیدیه خوزستان و حاشیه شهر اصفهان(ارزنان) مشغول خدمات رسانی به مردم محروم این مناطق شدند و مرمت منازل و فضا سازی و بهبود این مناطق را انجام دادند.

 

ارسال نظرات