صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
عبدالمجید شیخی گفت: پول بیت المال علیه بیت المال هزینه می‌شود این حرکت ضد اقتصاد مقاومتی است و رسانه های موافق دولت یازدهم درصدد هستند تا با جریان سازی، خام سازی اقتصاد پول بیت المال را از مسیر اصلی منحرف کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷

عبدالمجید شیخی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایطی که کشورمان از  رکود اقتصادی رنج می‌برد دولت یازدهم مخارج سنگینی را برای رسانه های موافق و همسوی اهداف خود هزینه کرده است. لذا چنین مسیری که دولت در پیش گرفته است خلاف اقتصاد مقاومتی است .

وی با بیان اینکه پول بیت المال علیه بیت المال هزینه می‌شود افزود: این حرکت ضد اقتصاد مقاومتی است و رسانه های موافق دولت یازدهم درصدد هستند تا با جریان سازی، خام سازی اقتصاد پول بیت المال را به مسیرهای دیگری انحراف دهند و در حقیقت باید باور داشت که رسانه های موافق دولت یازدهم درآمدهای کلانی را در هنجار شکنی اصول و موازین اقتصادی کشورمان به کار می‌گیرند.

شیخی بیان داشت: انتظاری که از رسانه های می‌رود این است که رونق تفکر اقتصاد مقاومتی را داشته باشند زیرا برای خروج از رکود اقتصادی نهادهای اقتصادی بسیاری باید ایجاد شود نهادهای بسیاری هم باید تغییر کنند.

این اقتصاددان گفت: رسانه های دولت در جهت بقای دولت یازدهم و حفظ برتری منافع ملی و بیت المال اقدام می‌کنند این در حالی است که رسانه ها باید به تصمیم گیری مدیران اقتصادی جهت دهند، روند موانع و مقابله با بحران اقتصادی را تسهیل کنند. لذا باید شکل گیری فرهنگ اقتصاد مقاومتی به مدیران و سیاستگذاران کمک کند تا ضمن مدیریت صحیح منابع انسانی، منابع مادی و کنابع مالی بتوانند تصمیم گیری درستی در مواجهه با بحران ها و استفاده از فرصت‌های اقتصادی داشته باشند.

ارسال نظرات