صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب آذربایجان غربی گفت: افراد متنعم و ثروتمند جامعه باید میدان را برای قشر متوسط و ضعیف جامعه آزاد تا خواسته‌های خود را از مسئولان مطالبه کنند تا وضعیت به نفع اقشار ضعیف جامعه تغییر یابد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۸۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدصادق فتح‌الهی با اشاره به ایجاد دوقطبی در مسیر انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو فرصتی دیگر برای همدلی بیش از پیش مردم ایران اسلامی است که با حضور پرشور خود در صحنه می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری 96 سلایق و علایق بسیار متفاوتی در میان نامزدهای انتخاباتی و مردم وجود دارد و از ابتدا یک جریان خاصی تحت مدیریت عده‌ای با نگاه ویژه ای به دنبال دو قطبی سازی جامعه بوده است و این موضوع چندین سال است که رواج پیدا کرده است و برخی مواقع عده‌ای را بدون شناسنامه، اهل جنگ و بی سواد خطاب می‌کنند و دسته دیگر را شناسنامه دار، اهل صلح و باسواد می‌نامند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: اتفاقاتی که در جریان ریاست جمهوری امسال ایجاد می‌شود میل به دوقطبی‌سازی را در کشور به وجود آورده ‌که برخی از نامزدهای انتخاباتی با افکار و احساسات پاک ملت ایران اسلامی بازی می‌کنند.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر موضوع دو قطبی‌سازی از بی‌سوادی و بدون شناسنامه‌ها عبور کرده ‌و به موضوعاتی همانند شهرستانی بودن و تهرانی بودن و یا به تصمیم گیری از روی عقلانیت و به دور از عقل رسیده که مناسب یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری نیست.

فتح الهی تاکید کرد: مرگ و زندگی برخی از نامزدهای انتخاباتی در ایجاد قطب‌های متعدد در جامعه خلاصه می‌شود و می‌توان گفت به جز این اقدام کار دیگری را نمی‌توانند انجام دهند در حالی که ایران اسلامی یک تابلوی نقاشی با رنگ‌های مختلف است که نشان از همدلی و وحدت بیش از پیش مردم این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: قطبی‌سازی در جریان انتخابات و در دیگر عرصه‌های سیاسی نه تنها به نفع جامعه و مردم نیست بلکه به نفع خود نامزدهای انتخاباتی نیز نیست و اگر به چنین مسائلی دامن بزنند در آینده نمی‌توانند عواقب چنین موضوعاتی را از دید مردم پنهان کنند و تبعات آن شامل حال مردم می‌شود و در این مسیر هیچ دلیل منطقی وجود ندارد.

معاون سابق وزیر کشور خاطرنشان کرد: آنانی که به دنبال دو قطبی‌سازی مردم و ایجاد جریانات سیاسی هستند باید توجه کنند که اکثریت جامعه را قشر متوسط و مستضعف تشکیل می‌دهد و کسی که درصدد ریاست قوه مجریه است باید از ایجاد فاصله بین مردم و ایجاد طبقات اجتماعی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: امروز تقابل اصلاح طلبی با اصول گرایی و تهرانی با شهرستانی نیست و افراد متنعم و ثروتمند جامعه باید میدان را برای قشر متوسط و ضعیف جامعه آزاد تا خواسته‌های خود را از مسئولان مطالبه کنند تا وضعیت به نفع اقشار ضعیف جامعه تغییر یابد.

عضو دوره دوم شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: هیچ فردی اجازه ندارد با احساسات مردم بازی کند و عواطف پاک آنان را به بازی بگیرد چرا که بازی با احساسات و عواطف ملت کبریت زدن به انبار باروت است و عواقب نامعلومی در پشت خود دارد و امید می‌رود انتخاباتی پرشور با اتحاد مردم انجام گیرد.

ارسال نظرات