صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
در پیام تقدیر امام جمعه قزوین آمده است: اگر مستکبران گمان می‌کردند که مردم با انقلاب فاصله گرفته‌اند، این حضور نشان داد که مردم علی‌رغم سلایق گوناگون در فضاهای مشترک، هماهنگ و منسجم حاضر خواهند شد
کد خبر: ۸۸۶۲۷۸۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با صدور پیامی از حضور حماسی و پر شکوه مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و شورانگیز مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را تبریک عرض می‌کنم. همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی انتظار داشتند و پیش‌بینی فرمودند، مردم با شور و نشاط، حضور خودشان را به زیبایی تمام نشان دادند و محصول این حضور این شد که رئیس‌جمهور و شورای شهرها و روستاها انتخاب شدند، محصول این حضور در جامعه وحدت، انسجام و هماهنگی ملتی عظیم و پای کار را نشان داد، محصول این حضور هماهنگی و توجه مردم به ادبیات رهبر فرزانه انقلاب برای حضور پرشورتر در انتخابات را به نمایش گذاشت، محصول این حضور در عرصه های بین‌المللی آیه شریفه «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ كَفَرُوا مِنْ دِینِكُمْ» را نشان داد.

اگر مستکبران گمان می‌کردند که مردم با انقلاب فاصله گرفته‌اند، این حضور نشان داد که مردم علی‌رغم سلایق گوناگون در فضاهای مشترک، هماهنگ و منسجم حاضر خواهند شد و محصول این حضور، ارتقای اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. البته مسئولیت این حضور بر عهده کسانی است که مردم به آن‌ها اعتماد کردند و آن‌ها را به عنوان رئیس جمهور، شورای شهر و شورای روستا برگزیدند و این امانت را به آن‌ها سپردند و خیانت در امانت، نابخشودنی است.

 بی‌توجهی به مشکلات مردم مسئولیتی دارد که باید افراد برگزیده شده، اعم از رییس جمهور و شوراها پاسخگوی آن باشند. لازم است بیش از هر زمانی در راستای حل بیکاری اقشار مختلف، وضعیت نامناسب کم درآمدها که زندگی را با مشقت و سختی می‌گذرانند و حمایت از صنایع که حال و روز خوبی ندارند، حرکت کنند.

امروز امانت انقلاب اسلامی به منتخبان ملت سپرده شده است و باید در حفظ این امانت کوشا باشند و عزت و اقتدار کشور و اسلام را در عرصه‌های بین‌المللی مخدوش نکنند. همان‌گونه که امام راحل نگاه جهانی داشتند و قرآن که خاستگاه اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است، نگاهی جهانی دارد. رسول اکرم (ص) رحمت‌للعالمین بودند و برای همه جهان رسالت یافته بودند و همان رسول رحمت‌للعالمین فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»، (اگر کسی بشنود صدای کمک خواهی کسی را (ولو غیرمسلمان)، که می‌گوید ای مسلمانان به داد من برسید و توجه نکند، مسلمان نیست)

رئیس جمهور و شوراها باید انقلاب اسلامی را با این نگاه در عرصه‌های بین‌المللی نشان دهند و در داخل به فکر برطرف کردن مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند و همه مسئولان بدانند که مطالبات مردم مخصوصاً در این دوره ریاست جمهوری بسیار جدی است.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات