صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
مدیر عامل بانک شهر همزمان با فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۱۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، مدیر عامل بانک شهر همزمان با فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
امروزه، نقش مهم و اثرگذار روابط‌عمومی بر مناسبات اجتماعی و تعاملات جامعه و سازمان‌ها بر همگان روشن است.

ارتباطات و روابط عمومی، نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی بتواند ظهور و بروز خود را در بین مخاطبان پررنگ‌تر کند.

بر این مبنا تمامی فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … جویای روابط‌عمومی‌هایی هستند که آنان را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط‌مشی‌های مرتبط با آینده یاری دهند.

شناخت مخاطب و شیوه‌های برقراری ارتباط با وی از مهم‌ترین نکاتی است که نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. علاوه بر این، رشد نظام اطلاع‌رسانی از عناصر اصلی توسعه در جوامع به شمار می‌رود. در این میان نقش عمده‌ای که روابط‌عمومی‌ها به عنوان مجریان این امر بر عهده دارند، حائز اهمیت است.

امید آنکه با یاری گرفتن از خداوند متعال و با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی به موفقیت‌های روزافزون دست یابیم.
ارسال نظرات