صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: بارزترين ویژگی شخصیتی امام(ره) توکل و اخلاص در عمل همراه با قاطعيت در تصمیم گیری، استکبارستیزی در اوج عرفان و اخلاق و توجه خاص به مستعضفین عالم است.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۵۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
حجت الاسلام اسماعیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: بارزترين ویژگی شخصیتی امام(ره) توکل و اخلاص در عمل همراه با قاطعيت در تصمیم گیری، استکبارستیزی در اوج عرفان و اخلاق و توجه خاص به مستعضفین عالم است.

وی با بیان اینکه بهترین وسیله آشنایی نسل جوان مطالعه صحیفه امام راحل و عظیم الشان انقلاب است، افزود: صحیفه امام(ره) بیانگر تمام ابعاد شخصیتی امام(ره) در مواجهه با مسائل و اتفاقات در طول انقلاب است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: بر اساس فرموده خود حضرت امام(ره) هدف ایشان در مرحله اول اسلامی کردن ایران، مرحله دوم اسلامی کردن جهان و در گام سوم زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) است.

وی گفت: اهداف امام(ره) متعلق به همه کسانی است که دل در گرو اسلام و قرآن دارند، البته طرفداران اسلام ناب نه اسلام آمریکایی.

چراغی اظهار داشت: امروز جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان جایگاه بسیار مهم و کلیدی است به طوری که تمام تصمیم‌گیری‌های کشورهای غربی و آمریکایی و عربی با توجه به موقعیت ایران است و ایران مهره اصلی در مقابل نظام سلطه بین‌الملل و منطقه است که معادلات و نقشه های همه آنها را با رهبری و امامت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) نقش برآب می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به جهان صادر شده و برای اینکه این صادر شدن به نحو احسن انجام گیرد باید بسیار کار فرهنگی و اقتصادی درون زای بومی انجام گیرد، تا نشان دهیم انقلاب می تواند در عرصه های مختلف برای جوامع بشری برنامه داشته و آنها را به سمت تعالی سوق دهد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر افزود : ارتباط با کشورهای اسلامی و تقویت ارتباط، ارتباط گیری با کشورهای دنيا و آشنا کردن آنان با تمدن نوین اسلامی از راه های صدور انقلاب است.

وی با بیان اینکه اهداف امام راحل تا حدود زیادی محقق شده است، گفت : بقیه این اهداف نیز در حال تحقق است و شاهد این مدعا اتفاقاتی است که در کشورهای اطراف ما در حال وقوع است که در چندین کشور در حال جنگ نیابتی با آمریکا هستیم و این همان مقدمه نابودی استکبار جهانی است.

چراغی اظهار داشت : رمز پیروزی انقلاب در داخل کشور حفظ وحدت در جامعه و تبعیت از اوامر و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) است و در خارج از ایران نیز حمایت از گروه‌های انقلابی مثل حزب الله و سوریه و یمن و همه آزادیخواهان در هر گوشه از این جهان پهناور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات