صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
نمایش " کلیددار کعبه " منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران است که با هدف توسعه و تبلیغ امور دینی و اسلامی از امروز ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی روحی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایش "‌ کلیددار کعبه" در نکا بر روی صحنه می‌رود، اظهار کرد: این نمایش کاری از سوی گروه نمایش تابش نکا است که در ایام مبارک رمضان امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا به مدت سه روز به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش " کلیددار کعبه " منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران است که با هدف توسعه و تبلیغ امور دینی و اسلامی از ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با تأکید بر حمایت از هنرمندان و رشته‌های هنری مختلف در این شهرستان یادآور شد: فضای فعالیت فرهنگی در این شهرستان و توسط این اداره برای همه هنرمندان مهیا است و همه هنرمندان می‌توانند با هماهنگی لازم در توسعه و گسترش هنر خود و شناساندن به افراد مختلف استفاده کنند.

این مسؤول ادامه داد: نمایش " کلیددار کعبه " کاری از کارگردان، نویسنده و بازیگران نکایی است که به همت و تلاش همین هنرمندان شهرستانی توانست به عنوان منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران باشد که بیانگر توانایی هنرمندان ما در این رشته است.

روحی افزود: بازیگران این نمایش، احمد خدادی، جواد رضایی، مبین ذبیحی‌نژاد، رضا نیری، مجتبی عباسی و کریم شرفی هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در مورد موضوع این نمایش به فارس گفت: این نمایش به یک گروه نمایشی می‌پردازد که در کلاس تمرین به خاطر گم شدن گوشی موبایل در حال مشاجره هستند و مربی کلاس  که از این ماجرا اطلاع دارد با ورود به کلاس، یک موضوع از قصه‌های صدر اسلام را با عنوان « قصه کلیددار کعبه»  به بچه‌ها پیشنهاد می‌دهد تا به اجرای آن بپردازند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اضافه کرد: این نمایش توسط افراد کلاس به نمایش و اجرا در می‌آید و بعد از پایان اجرای این نمایش، شخصی که گوشی در دستش بود با ندامت و پشیمانی این گوشی را باز می‌گرداند.

این مسؤول همچنین افزود: فرهنگ و هنر با حضور هنرمندان معنا پیدا می‌کند و لذا باید با وحدت و همدلی برای پویایی هنر تلاش کرده و برای سربلندی ایران عزیز همت کنیم.

روحی گفت: نمایش " کلیددار کعبه" از ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود و عموم مردم می‌توانند به صورت رایگان از این نمایش بهره‌مند شوند.


ارسال نظرات