صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
وی با بیان اینکه علم معرفت و شناخت از مهم‌ترین تکلیف مومن است، گفت: اگر معرفت و شناخت واقعی نباشد ایمان واقعی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۹۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان اظهار کرد: خدا مومنان را به علم، معرفت و شناخت فرمان داده است.

وی با بیان اینکه علم معرفت و شناخت از مهم‌ترین تکلیف مومن است، گفت: اگر معرفت و شناخت واقعی نباشد ایمان واقعی نخواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ایمان سوری و ظاهری کارساز نیست، خاطر نشان کرد: معرفت واقعی، معرفت علمی دقیق و عمیق است و سطحی‌نگری و احساسی نیست.

این مسؤول بیان کرد: منافقین کوردل و گروهک فرقان که شخصیت‌ها و رجال سیاسی ما مثل شهدای محراب، هفتم تیر و هشت شهریور را به خاک و خون کشیدند شناخت و شعارشان نسبت به اسلام واقعی نبود و برای همین این همه جنایت ایجاد کردند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه اسلام معرفت و شناخت واقعی و عمیق است نه ارتجاع، تاکید کرد: طالبان، القاعده، نصره و داعش شناخت‌شان از اسلام ارتجاعی است و به حقیقت نرسیدند.

وی افزود: کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند با حقیقت اسلام و آفرینش منافات دارد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه معرفت واقعی شناخت جامع است و جزیی‌نگری نیست، یادآور شد: معرفت واقعی اسلام معرفت اسلام ناب است.

این مسؤول با اشاره به آراستگی عملی در اسلام افزود: کسانی که اسلام را شناختند زیبایی‌هایی اسلام یعنی تقوا، اخلاق و ادب را شعار زندگی خود قرار دهند.

یوسف‌پور با بیان اینکه فحش و ناسزا در اسلام بد و حرام است ادامه داد: جامعه سالم جامعه‌ای نیست که گرفتار طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی باشد بلکه جامعه مؤمنان جامعه صالحان علوی، فاطمی و محمدی است.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: قوه قضائیه نماد نظام الهی است، با قضات صالح و مقتدر از کجی‌ها، قلدری‌ها و ناملایمات دور می‌مانیم. 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه معدن و صنعت بستر تجارت است بیان کرد: در امور معدن و امنیت کارگران معدن و همچنین کیفیت صنعت و تجارت مشکل داریم که باید با همت جدی مسؤولان حل شود تا اقتصاد مقاومتی و سالم شکل بگیرد و زندگی مردم در یک وضعیت اقتصادی سالم قرار گیرد.

این مسؤول با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: آیا واقعاً آمریکایی که با جنایت‌هایی که به صورت مستقیم و با عمال خود در ایران انجام داد و خود را سردمدار حقوق بشر می‌داند معنای آن را می‌فهمد؟

یوسف‌پور با اشاره ترور رهبر معظم انقلاب در سال 60 گفت: به کوری چشم منافقین و آمریکا ذخیره بزرگ انقلاب اکنون در رأس امور هستند.

وی با بیان اینکه این اقدامات آمریکا با حقوق بشر چگونه قابل توجیه است تصریح کرد: 17 هزار نفر  شهید ترور در کشور هستند، 175 شهید ترور در استان و 19 نفر در شهرستان ساری بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه موقت ساری یاد آور شد: آمریکا به‌وجود آورنده طالبان و وهابی است، هم از آنها حمایت می‌کند و باز هم ادعا می‌کند که سردمدار حقوق بشر جهانی است.

یوسف‌پور در پایان گفت: آمریکا جنایتکار بزرگ جهانی و تروریسم است.


ارسال نظرات