صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
استادسياسي در مسجدجامع يزدانشهر نجف آباد:
جلسه نهضت روشنگری با حضور استاد حسین کریمی ازاساتید دانشگاه اصفهان با همکاری معاونت سیاسی حوزه مقاومت بسيج امام سجاد سپاه ناحيه نجف آباد، مردم ولایی و نمازگزار و بسیجیان در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) به همراه نماز مغرب وعشاء دریزدانشهربرگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۸۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از نجف آباد؛ آقاي حسين كريمي استاد دانشگاه اصفهان گفت: دو جبهه ی حق و باطل از ابتدای خلقت انسان تقابل داشته اند؛ در گذشته رویارویی یهود و مشرکان مکه در مقابل پیامبر خاتم و امروز نيز رویارویی صهیونیست،گروه ها ی اسلام نما همچون داعش ویهود در مقابل جبهه ی انقلابی اسلامی مصداق اين رويارويي است.

وی درادامه آزاد سازی موصل را تبریک گفته و آن را نمونه ای از رویارویی جبهه ی حق و باطل دانسته و گفت: امروزه اگر مقام معظم رهبری بر کلید واژه ی این عمار تاکید می کند این همان این عمار امام زمان (عج) می باشد.

کریمی با ضرورت دانستن رجوع به مرجعیت دینی و سیاسی در زمان غیبت امام زمان(عج) لزوم تشخیص حق و باطل عمار گونه را مهم دانسته وبا بیان نمونه های بارز تاریخی تقابل حق و باطل همچون جنگ صفین خاطر نشان کردوگفت: امروزه آنچه مهم است شعار بر روی پرچم نیست بلکه مهم آن کسانی هستند که در زیر پرچم ایستاده اند.

وی با نگاهی بر روایات وآیات قرآنی در تقابل حق و باطل عقبه ی افراد را در صیانت از حق برای تشخیص ندای عدالت خواهی ضرورت دانسته و با اشاره به گروه های اسلام نما در زمان کنونی افزود،امروز اگر حلب وموصل آزاد میشود این امر محصول ایستادگی در جنگ تحمیلی ومقاومت مردم این کشورها و ایجاد نیروهای خود جوش مردمی همچون حشد الشعبی میباشد.

حسین کریمی با تاکید بر زمین گیر شدن آمریکا در منطقه افزود،امروزه دیگر آمریکا محور تحولات در منطقه نمیباشد و ایستادگی یمن به معنای ته کشیدن دارایی سعودی ها میباشد.وی با اشاره به قرار داشتن آمریکا در راس نظام سلطه وآل سعود و رژیم صهیونیستی به عنوان دست چپ و راست آمریکا با تاکید بر آرمانگرایی شیعه یاد آور شد، روز قدس مقدمه ی ظهور امام زمان ارواحنافداه میباشد و لزوم تقابل برای آزاد سازی قدس،حجاز،شام ،عراق و یمن برای مقدمه سازی ظهور امام عصر امری ضروری میباشد.

وی در ادامه آیت الکرسی را سیاسی ترین آیات قرآن برشمرده و آمریکا را شیطان اعظم انسی دانسته و موضع گیری حق را موجب ایستادگی شیطان ودشمن در تقابل با ولایت الله دانسته و با اشاره به سند 2030 گفت:امروزه اصل سند مشکل دارد درحالی که پیش از این سند جامع تری تدوین وقرآن مسیر روشن تری را را در این مورد خاص برای ما مشخص کرده است. و به عوامل پیروزی رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر ،اعتقاد به آیه ی ان تنصرو الله ینصرکم را علت این پیروزی دانست.

وی در پایان سخنان خود لزوم اعتماد به خدا برای موفقیت را امری ضروری دانسته و نیل توجه به سبک زندگی معصومین و نصایح آنان را پیرامون این مسئله را مهم دانست.


 
 
ارسال نظرات