صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
وی افزود: شهید و شهادت هدفش والا است، درفرهنگ شهادت ایثار و ازخود گذشتگی رشادت و جانبازی معنا می شود، سرمایه گذاری برای آینده نظام و اسلام در فرهنگ شهادت معنی می شود
کد خبر: ۸۸۹۰۶۷۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خور: نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک شامگاه پنجشنبه در یادواره ۱۱۸ شهید شهرستان خوروبیابانک گفت: عشق و خلوص نیت شهدا است که آن ها را عزیز کرده و به این مقام رسانده است.

عباسعلی پوربافرانی افزود: عظمت و حقیقت شهید و شهادت یک بزرگی حقیقی و نیازمند توجه است، این عظمت مانند خورشید و آفتاب است که برای کسانی که دائم در آفتابند این بزرگی مخفی می ماند.

وی داعش را زاییده عربستان و امریکا معرفی کرد و افزود: حوادث تروریستی مجلس باعث شد تا ذره ای از بزرگی امنیت که مانند آفتاب تابان وجودش کم رنگ شده بود را احساس کنیم.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک افزود: خون شهدا تاریخ و حماسه و ایثار شهادت باید زنده نگه داشته شود، هدف دشمن و ایادی استکبار بر این است که با تبلیغات ارزش شهید و شهادت را کمرنگ کنند.

پوربافرانی شهدای جنگ تحمیلی را پرتویی از عاشورا معرفی کرد و افزود: خون امام حسین(ع) با روشنگری امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) با رنج های بسیار زنده نگه داشته شد و یادواره های امروز شهدا دنباله همان است.

وی افزود: شهید و شهادت هدفش والا است، درفرهنگ شهادت ایثار و ازخود گذشتگی رشادت و جانبازی معنا می شود، سرمایه گذاری برای آینده نظام و اسلام در فرهنگ شهادت معنی می شود.

نماینده مردم خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی وظیفه ما در برابر رشادت های شهدا را حفظ فرهنگ شهادت عنوان کرد و افزود: زندگی کردن یعنی خوبی ها و نیکی ها را ادامه دادن، این با فرهنگ ایثار معنا پیدا می کند و اگر گناهان زیاد شد زندگی می میرد و معنی ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در این مراسم گفت: باید قدردان مردم مقاوم و ایثارگر بود که با تقدیم ۱۱۸ شهید به اسلام و انقلاب دین خود را ادا کرده اند.

سرهنگ محمدرضا تاج الدین افزود: دفاع مقدس رویدادی است که هنوز هم جامعه ما از آن اثر می گیرد، دفاع مقدس گنجی است که سال ها و قرن ها ملت ما را ثروتمند خواهد کرد.

وی با تاکید بر  اهمیت حفظ یاد شهدا گفت: نباید یاد و خاطره شهدا به این یادواره ها محدود شود و باید یاد و خاطره شهدا در رفتار و اعمال ما اثر گذار و نهادینه شود.

شهرستان خوروبیابانک ۱۱۸ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است، چهار شهید گمنام در چند سال گذشته میهمان مردم شهر خور و جندق بوده اند، دو شهید گمنام دیگر صبح جمعه در شهر فرخی تشییع و به خاک سپرده شدند .
ارسال نظرات