صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
مسئول بسیج رسانه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نخستین جشنواره رسانه‌ای "قلم‌های وحدت‌آفرین" با هدف گسترش وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۷۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، سرهنگ پاسدار یوسف علی‌بیگی در نشست خبری که صبح امروز باحضور اصحاب رسانه استان در سالن کنفرانس مرکز آموزشی شهید عالی شهرستان زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: امروز جهان اسلام در فتنه "تفرقه" به سر می‌برد و دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی به دنبال تفرقه‌انگیزی در جهان اسلام هستند.
مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در چنین شرایطی وحدت اسلامی حول محور آموزه‌های اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اصحاب رسانه و هنر در این راستا می‌توانند نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند و با قلم زدن در راستای وحدت، موجبات گسترش وحدت و همدلی را در جهان اسلام فراهم کنند.
وافزود: اصحاب رسانه با قلم زدن در راستای وحدت می توانند موجبات گسترش وحدت و همدلی را در جهان اسلام فراهم کنند.
علی بیگی بیان کرد: ا توجه به گستردگی اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان گسترش وحدت و ایجاد هجمه رسانه ‌ای علیه تفرقه‌ انگیزان از اهمیت خاصی برخوردار است.ب
علی‌بیگی به طراحی جشنواره "قلم‌های وحدت آفرین" توسط بسیج رسانه سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در راستای تقدیر و تقویت رسانه‌های فعال در حوزه وحدت و کمک به گسترش وحدت از طریق رسانه طراحی شده، چرا که زبان هنر، قلم و رسانه از کارآمدترین ابزارها برای انتقال مفاهیم اسلامی از جمله وحدت است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره "قلم‌های وحدت آفرین" برای نخستین بار توسط سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان طراحی شده و با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج، سازمان رسانه‌ای سراج و حوزه هنری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان افزود: هدف محوری برگزاری جشنواره گسترش همدلی، همزبانی و وحدت حول آموزه‌های قرآن و پیامبر اسلام(ص) و آموزه‌های اخلاقی اسلام است و علاوه بر آن در این جشنواره به دنبال ارائه چهره واقعی اسلام هستیم.
وی اظهار داشت: جشنواره در 7 محور "پیامبر اسلام(ص) نماد وحدت، اهل بیت(ع) پیشگامان وحدت، نقش ایران در وحدت جهان اسلام، وجوه اشتراک مذاهب اسلامی، وحدت‌ستیزان، تفرقه ابزار اصلی نظام سلطه و وحدت در نگاه امامین انقلاب" است.
علی‌بیگی افزود: این جشنواره در 6 بخش "گزارش، یادداشت، خبر، متن ادبی، طنزنوشت و فیلم و عکس" برگزار می‌شود و اصحاب رسانه و فعالان عرصه قلم می‌توانند در هر بخش جشنواره 3 اثر جهت داوری ارسال کنند که مهلت ارسال آثار از امروز تا پایان مردادماه است و اختتامیه جشنواره در شهریورماه برگزار می‌شود.
 مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: قلم و رسانه کارآمدترین ابزار برای انتقال مفاهیم اسلامی از جمله وحدت است.
مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ادامه داد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای سال 94 تا ابتدای مردادماه سال جاری در یکی از رسانه‌ها یا حتی وبلاگ‌ها منتشر شده باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره از طریق پایگاه اینترنتی "http://www.vahdatghalam.ir" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
همچنین اصحاب رسانه و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار جشنواره را از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره و یا کانال تلگرامی جشنواره به آدرس "VahdatGhalam@" دنبال کنند؛ همچنین سئوالات احتمالی مخاطبان به صورت روزانه از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره پاسخگویی می‌شود.
ارسال نظرات