صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
حدود سه ماه است که مال و اندوخته ای که با مشکلات فراونی داشته ایم و به امانت در این بانک گذاشتیم و هیچ مسئولی در استان نیست که به این مسئله رسیدگی کند و پاسخی شفاف بدهند.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۶۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان در هیاهوی این شهر مردمانی هر روز به انتظار وعده هایی سپری می کنند که کسی پاسخگو هیچکدام از آنها نیست به راستی که چه کسی پاسخگوی این مال باختگان است.
 
 

حدود سه ماه از نخستین باری که مردم برای گرفتن سپرده خود مقابل موسسه مالی و اعتباری توسعه یا همان ارمان سابق تجمع کردند میگذرد اما در این مدت نه تنها شاهد رفع این مشکل نشدیم بلکه چند وقت یک بار تجمع های مختلفی را علاوه بر مقابل این موسسه در مقابل استانداری و دیگر موسسات شاهد بودیم.

 

تجمع افراد سبب شد تا مدتی این صحبت و کمک در راستای رفع مشکلات مال باختگان نقل محافل اداری شده بود تا جایی که رحمان فضلی وزیر کشور نیز در سخنان خود در لرستان نیز به این موضوع پرداخت.


 

وعده های زیادی به مال باختگان داده شد و این موضوع عدم پرداخت سپرده های مردم تبدیل به سونامیی شده بود که موسساتی همچون آینده سازان و موسسه ثامن نیز ادامه دهنده راه آن شدند و کسی پیگیر این موضوع نشد.

 

امروز دوباره خیابان های اصلی شهر خرم آباد اتفاق عادی که دیگر برای هیچکس عجیب نیست را شاهد بود ، جمع کثیری از مال با ختگان توسعه آرمان یا توسعه را به خود دیده است؛ در هیا هوی این جمعیت شعاری مانند دولت تدبیر امید چرا پاسخگو این ملت نیست سر داده می شد تا شاید صدا خود را به گوش مسئولان برسانند.

 

یکی از مال باختگان این بانک توسعه آرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان گفت : حدود سه ماه است که مال و اندوخته ای که با مشکلات فراون خود برای آینده ام به امانت در این بانک گذاشتیم، را به من ندادند.

 

وی عنوان کرد: هیچ مسئولی در استان نیست که به این مسئله رسیدگی کند و پاسخی شفاف بدهند.


 

وی خطاب به رسانه های استان خاطر نشان کرد : مسئله و مشکل مردم برای رسانه کمرنگ نباشد از مقام معظم رهبری کمک میخواهیم و از ریس جمهور خواهان این هستیم که به مردم جواب دهد.

 

مال باخته دیگر جلو آمد و به خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت : چرا مسئولین مشخص نمی کند که چرا این بانک ورشکست شده است یا نه ، تا در صورت ورشکستگی مراحل خود را طی کند و اگر ورشکسته نیست با مردم صحبت کنند .


 

وی از استاندار فرماندار و نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که مشکلات مردم این استان را بررسی کنند.

 

در میان این هیاهو اعتراض مردم متوجه مادری که دو فرزند دارد شدم که با ناراحتی به خبرنگار این خبرگزاری خاطر نشان کرد : تمامی سرمایه زندگی خود را در این بانک گذاشتیم ، ما هم قشر ضعیف جامعه ایم که هزینه خانه و مشکلات به سپرده گذاشتیم تا بتوانیم زندگیمان را بگزرانیم.

 

وی افزود : با دو فرزند آوراره در این خیابانهای شهر هستیم، درخواست داشتیم که با استاندار صحبت داشته باشیم و از استاندار شهر انتظار داریم حل شدن یا نشدن آن را مشخص کند.

وی تصریح کرد: رسانه ها به مردم کمک کنند تا شفاف سازی شود ما اگر در خیابان امده ایم و حرفی میزنیم سیاسی نیستیم بلکه مال باخته و فقیر هستیم.

پیر زنی که فرزند سرطانی داشت افزود: هزینه مخارج درمان فرزندم میسر نیست بانک هم که جوابگو نیست آیا سزاور است این دیدن و شنیدن این رنج و آیا قلب مسئولین به درد نمی آید

انتهای خبر/z


ارسال نظرات