صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مشکل کم‌آبی در کل استان مازندران وجود دارد و در حال حاضر که شرایط بحرانی نیست و باید با آرامش مسؤولان تصمیم بگیرند ولی بعدها ممکن است مشکل ایجاد شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۴۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی، در جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرهای پول و کجور با اشاره به اینکه وجود 980 مشترک بدون کنتور و بیش از 320 کنتور خراب در شهرهای پول و کجور نشان‌دهنده این است که هنوز افراد زیادی قانون‌پذیر نیستند و شرکت آبفا باید در این زمینه کار قانونی خود را انجام دهد.

وی افزود: بدهی 60 میلیون تومانی آب‌شرب برای شهر پول خوب نیست و از شهردار پول انتظار می‌رود با همکاری اداره آب نسبت به رفع این مشکل با جدیت اقدام کند.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: مشکل کم‌آبی در کل استان مازندران وجود دارد و در حال حاضر که شرایط بحرانی نیست و باید با آرامش مسؤولان تصمیم بگیرند ولی بعدها ممکن است مشکل ایجاد شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره آب شهر پول و کجور نیاز به یک دستگاه خودروی مناسب دارد تا در زمان‌های نیاز بتواند خدمات‌رسانی کند، تصریح کرد: کمبود آب در شهر پول تنها از طریق آب «دیوچشمه» حل می‌شود و از سویی دیگر پمپاژ و تصفیه‌خانه و ادامه اصلاحات شبکه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به تعامل مطلوب نماینده نوشهر و چالوس با دولت و پیگیری امور حوزه انتخابیه، اظهار کرد: به استان مازندران 3 مورد از ماده 23 تعلق گرفت که یکی از آنها در شهرهای نوشهر و چالوس بوده است.

ذبیح‌الله ذاکری افزود: بعد از تحویل آب شهرهای پول و کجور، مطالعه دقیق این دو شهر در دستور کار قرار گرفت و  اقداماتی در کوتاه مدت انجام شد و بسیار مفید بود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران تصریح کرد: شرکت آبفا درآمد هزینه است و هزینه خود را از پرداخت آب بها تأمین می‌کند و به همین منظور باید در مصرف آب مدیریت شود و جلوی انشعابات غیرمجاز نیز گرفته شود.

وی با بیان اینکه تعداد 150 کنتور جدید برای شهر پول و 150 کنتور جدید برای شهر کجور اختصاص می‌یابد، تأکید کرد: بدهی مشترکان شهر پول باید پرداخت شود و شهرداری پول نیز اگر خودش اجرای حفاری و کنده‌کاری و هزینه پیمانکار در پروژه آب برخی نقاط شهر را انجام دهد ما هم کمک و نظارت می‌کنیم.

ذاکری افزود: برای اصلاح شبکه پول و کجور 2 کیلومتر با هزینه دو شهرداری و با نظارت آبفای شهری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث مصارف غیرضروری در شهر کجور نیاز به برنامه‌ریزی و این معضل باید حل و ریشه آن زده شود و با آنهایی که برق و آب غیرمجاز استفاده می‌کنند برخورد جدی شود.

شهردار پول نیز با اشاره به اینکه با هزینه شهرداری عملیات حفاری و لوله‌گذاری در چند نقطه شهر در حال انجام ‌می‌شود، اظهار کرد: مقدمات کار برای انتقال آب «دیوچشمه» به شهر پول که بخش زیادی آن با همکاری هیأت مدیره شرکت تعاونی دیوچشمه انجام شده، در حال پیگیری است.

قربان‌علی خزایی گفت: هنوز در برخی نقاط شهرپول کمبود آب وجود دارد و از طرفی دیگر مشکل فاضلاب شهری نیز باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.


ارسال نظرات