صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت :قرارگاه جهادگران تصویر گر اقداماتی است که نیروهای بسیجی می خواهند انجام دهند و لذا این قرارگاه یک سازگار درون سازمانی و یک عرصه خدمت اقدام و عمل دارد که دو بال حرکت رو به جلو قرارگاه است.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، پیش از ظهر امروز رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه قرارگاه جهادگران  گفت:یکی از ظرفیتهایی که در کشور است ظرفیت گروههای جهادیست که این ظرفیت را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نیروهای حزب اللهی ، انقلابی و پیرو خط امام(ره) و با  یک اقتضای خود جوش و پرشتاب در حوزه عمل به موقع در بخشهای مختلف شاهدیم و لذا همین اقدامات خود جوش باعث شد تا سپاه قرارگاه جهادگران را راه اندازی نماید.

رحمت الله صادقی افزود:قرارگاه جهادگران تصویر گر اقداماتی است که نیروهای بسیجی می خواهند انجام دهند و لذا این قرارگاه یک سازگار درون سازمانی و یک عرصه خدمت اقدام و عمل دارد که دو بال حرکت رو به جلو قرارگاه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد:با استفاده از همه ظرفیتهای موجودی که در سازمان چه بسیج دانشجویی و چه دانش آموزی ، چه طلاب و چه جامعه زنان وجود دارد باید به نحوی استفاده کرد تا اطمینان مردم از حمایت سپاه در کمک مستمر و با برنامه در این امر جلب گردد چرا که دولت نتوانسته تاکنون در این بحث خوب ورود پیدا کند و لذا می بایست این اعتماد توسط سپاه و بسیج به وجود آید.

سردار صادقی به وظیفه سنگین و حساب شده این قرارگاه در سازماندهی ، بکارگیری ،توانمند سازی ،ارتقای مهارت ، ظرفیت سنجی و هماهنگی با سازمانهای مربوطه و اقدام وعمل برابر پروزه های تعریف شده اشاره و افزود:اگر نتوانیم همه ظرفیتها را پای کار بیاوریم در دراز مدت فرد جهادگر دچار یاس و سرخوردگی می گردد و لذا باید عرصه ها شناسایی و گروهها بر اساس همان نیازها اعزام و سازماندهی شوند.

صادقی در ادامه به عرصه های فعالیت قرارگاه اشاره و افزود: قراردگاه پیشرفت و آبادانی ،قرارگاه محرومیت زدایی ، حوزه های صنایع تبدیلی و پروژه های مشترک سپاه با دولت از برنامه های قرارگاه جهادگران است که در دستور کار قرار دارد و لذا می بایست با برنامه ریزی مناسب و سریع کار را به نحوی پیش برد که نتیجه مطلوب و مثبتی داشته باشد .

سردار صادقی ابراز داشت: ما در بحث قرارگاه جهادی به دنبال دو هدف هستیم ، اول اینکه سازندگی که روحیه هجرت و جهادی برای نیروهای بسیجی به وجود می آورد را هدفند کنیم و دوم اینکه با این کار حوزه اعتلای بسیج را که امروز مورد هجمه دشمنان است ارتقا دهیم و لذا باید هم آسیب شناسی صورت گیرد و هم همه ظرفیتهای سپاه و بسیج در کنار هم قرار گیرند تا با هم پوشانی ظرفیتها ، هم افزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات