صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
فرماندار فلاورجان صحت، جامعیت و شفافیت را از ویژگی‌های یک خبر خوب برشمرد و گفت: دریافت اخبار صحیح و روشن حق همه مردم است و عدم صحت اخبار باعث می‌شود، مردم منبع خبر خود را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۹۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، اصغر هدایت در نشست روابط عمومی‌های ادارات شهرستان فلاورجان بااصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه باید با روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم فضا را برای روشنگری مردم فراهم کنند.

وی افزود: اخلاق‌محوری، عدالت‌محوری، صداقت و صحت در انتشار اخبار از جمله ویژگی‌های برجسته اصحاب رسانه به‌ ویژه خبرنگاران است.

فرماندار فلاورجان به اهمیت نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار اشاره کرد و افزود: خبرنگاران در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه کشور نقشی مهم و کلیدی بر عهده‌ دارند.

وی صحت، جامعیت و شفافیت را از ویژگی‌های یک خبر خوب برشمرد و گفت: دریافت اخبار صحیح و روشن حق همه مردم است و عدم صحت اخبار باعث می‌شود، مردم منبع خبر خود را تغییر دهند.

اصغر هدایت، صراحت و روشنی به‌ دور از ابهام و کنایه را از دیگر ویژگی‌های یک خبر خوب عنوان کرد و بیان داشت: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسؤولان هستند و علاوه بر انتقال خواسته‌های مردم به مسؤولان، پاسخ‌های مسؤولان و خدمات انجام‌شده را نیز باید به مردم منتقل کنند.

علی‌اکبر کمالی  ریاست آموزش وپرورش نیز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی و نامیدن این روز ازسوی شورای فرهنگ عمومی به‌ روزخبرنگار با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) در خصوص حق‌گویی اظهار کرد: ویژگی حق‌محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق وخداترس است؛ درمقابل سخن‌ چینی، بدگویی و به جان هم انداختن مردمان، از ویژگی‌های نکوهیده‌ای است که هر انسان عاقلی از آن‌ها بیزاری می‌جوید.

وی افزود:پس چه نیکوست که صاحبان پایگاه‌های خبری وهمچنین خودخبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال‌آفرینی با هم بپرهیزند و در مقابل نیز مسؤولان به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش فلاورجان ادامه داد: قطعاً فعالیت‌های آموزش‌ و پرورش بدون هماهنگی و بدون تعامل با اصحاب رسانه ابتر خواهند ماند و هدف از برگزاری این نشست نیز تعامل بیشتر رسانه‌های خبری با مسؤولان و روابط عمومی ادارات شهرستان است.

سرهنگ دوم پاسدارعلی فتحیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان نیز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عرصه رسانه تأکید کرد: شناساندن ظرفیت‌های شهرستان فلاورجان ونیازهای نیروهای انقلابی به جهت تقویت آن‌ها بایدیکی دیگراز اهداف رسانه‌ها باشد که می‌تواند در جهت رشد جامعه کمک قابل‌توجهی کند.

وی ادامه داد: کار فرهنگی نیازمند جبهه فرهنگی و قرارگاه فرهنگی است، چراکه دشمن دارد جبهه‌ای با ما عمل می‌کند و ما هم باید جبهه‌ای وارد عمل شویم، هر سنگری در جبهه مهم است و هیچ سنگری بر دیگری ترجیح ندارد؛ بنابراین در اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان نقش رسانه‌ها بی‌بدیل است.

وی در پایان مطرح کرد: مهم‌ترین هدف تمامی خبرنگاران در عرصه خبر در شهرستان پیشرفت و معرفی شهرستان فلاورجان در تمامی جوانب در عرصه کشوری و جهانی است، بنابراین نقش خبرنگار رسانه بی‌بدیل است و نیاز مبرم به حمایت دارد.
ارسال نظرات