صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امیدواریم در زمان حضور شما در این استان خدمتی مناسب تحت رهبری و مدیریت شما برای این مردم صورت بگیرد
کد خبر: ۸۹۰۴۲۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان،سردار سرتیپ‌دوم پاسدار حسین معروفی، صبح امروز با حضور در دفتر فرمانده جدید انتظامی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تبریک حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: از حسن انتخاب مجموعه نیروی انتظامی بابت انتخاب صحیح و شایسته حضرتعالی برای خدمت در استان سیستان و بلوچستان بسیار خوشحالیم و خداوند را شاکریم بابت حضور جنابعالی در این استان و همچنین از خداوند منان عزت روزافزون را برای شما مسئلت داریم.
وی افزود: امیدواریم در زمان حضور شما در این استان خدمتی مناسب تحت رهبری و مدیریت شما برای این مردم صورت بگیرد و مجددا از بابت حضور شما در این استان خدا را شکر می‌کنیم.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجموعه سپاه در استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف پیگیری می‌کند که این بخش‌ها شامل ماموریت‌های فرهنگی، عملیاتی، عمق بخشی خارجی و داخلی، سازندگی و خدمت‌رسانی و ... است که تعامل ما با مجموعه نیروی انتظامی تاکنون بسیار خوب و خوشایند بوده است.
سردار معروفی تاکید کرد: خدا را شکر که در سطح استان و شهرستان‌ها تعاملی مناسب بین این دو نهاد وجود دارد و تاکنون حتی یک شکایت یا دلخوری هم بین دو مجموعه صورت نگرفته است.
وی همچنین با اعلام برگزاری کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در سال جاری، اظهار داشت: این کنگره در سال جاری در جهت معرفی شهدای استان برگزار شود که ان‌شالله قرار است خروجی‌های مناسبی از جمله کتاب «نقش استان در جنگ تحمیلی»، مستند فاخر شهید میرحسینی و ده‌ها مستند و کتاب دیگر را داشته باشد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش ما در این کنگره این است تا بتوانیم به وسیله آن نقش این مردمان را در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس معرفی نماییم و از شما نیز درخواست داریم تا نقش نیروی انتظامی در این کنگره کم‌رنگ نشود.
همچنین در این جلسه سردار سرتیپ‌دوم محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور مجموعه سپاه در مجموعه انتظامی استان، اظهار داشت: بابت حضور در این استان بسیار خوشحالم و خدا را از بابت فرصتی که برای خدمت در این استان پیدا کردم بسیار شکر می‌کنم.
وی افزود: بنده بعد از پایان خدمتم در استان کردستان بسیار ناراحت شدم اما اکنون که فرصت خدمت در سیستان و بلوچستان را دارم بسیار خوشحال و با انگیزه برای خدمت به مردم و انقلاب هستم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور در این استان و توفیق خدمت به این مردم به نظر بنده یک توفیق الهی بوده است.
سردار قنبری تاکید کرد: هدف ما در مجموعه انتظامی استان خدمت به انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است و برای رسیدن به این هدف مقدس تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و بنده هیچ جا به دنبال نتیجه شخصی نبودم و اینجا هم به همین شکل به دنبال رسیدن به همان هدف مقدس هستم.
وی با ابراز خرسندی از اقتدار انتظامی در استان اعلام کرد: ما به دنبالی اقتداری هستیم که در آن مردم احساس آرامش داشته باشند و در آینده نیز همین مسئله را پیگیری کرده و با توکل به خدا آن خواسته‌ای که نظام در این استان خواستار است را دنبال خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه ما سرباز حضرت آقا هستیم و هرچه در توانمان باشد را برای رسیدن به اهداف نظام در استان هزینه می‎کنیم.
سردار قنبری تاکید کرد: بنده در این چند روز که در این استان بودم بیشتر از آن‌ چیزی که مطالعه کرده و شنیده بودم زیبایی دیدم و اعلام می‌کنم که برای تامین امنیت و خدمت سر از پا نمی‌شناسم و امیدوارم که بتوانم به مردم، انقلاب اسلامی و حضرت آقا خدمت کنم.
ارسال نظرات