صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
فتاحی به بیان نکات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشت مردم، تعامل گسترده با تمام دنیا و مقابله با سلطه طلبان بویژه آمریکای جنایتکار، از مهمترین دستورات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ بود که انتظار می رود رییس جمهور و هیات دولت به این مطالب توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۳۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه ، به عهدنامه مالک در نهج البلاغه پرداخت و مسوولان را به استفاده صحیح از بیت المال دعوت کرد و ادامه داد: اگر کارگزاری در بیت المال خیانت کرد بدستور امام علی(ع) باید با وی برخورد کیفری و روانی شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در مورد حقوق های نجومی بر مجازات خاطیان و بازگرداندن اموال مردم به بیت المال تاکید داشتند امااگر برخوردی هم شده است، مردم در جربان نیستند و شفاف سازی نشده و اما اگر برخوردی صورت نگرفته است پس وای به حکومت اسلامی ما!

خطیب موقت جمعه ابرکوه در بخش دوم از خطبه های خود به واقعه کودتای ۲۸ مرداد پرداخت و گفت: علت شکست دکتر مصدق بعد از انقلابی که با همکاری آیت الله کاشانی بدست آورد اعتماد به آمریکا و بی تفاوتی مردم نسبت به جریانات کشور بود.

فتاحی افزود: دکتر مصدق با این خیال اینکه با همکاری آمریکایی ها می تواند در برابر انگلیس مقاومت کند، شکست خورد غافل از اینکه آمریکا، دشمن قسم خورده اسلام است و هیچگاه نمی تواند مورد اعتماد باشد.

فتاحی تاکید کرد: 25 سال بعد از این واقعه امام(ره) با اعتماد و پشتیبانی مردم انقلاب کرد و به همین دلیل است که تاکنون این انقلاب دوام داشته است و تجلی این اعتماد حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری نشان دادند که نسبت به کشور خود بی تفاوت نیستند پس مسئولان هم باید از تاریخ درس عبرت بگیرند و به فرمان های رهبر انقلاب عمل کنند.

امام جمعه موقت ابرکوه به بیان نکات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشت مردم، تعامل گسترده با تمام دنیا و مقابله با سلطه طلبان بویژه آمریکای جنایتکار، از مهمترین دستورات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ بود که انتظار می رود رییس جمهور و هیات دولت به این مطالب توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به 30 مرداد و روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: مساجد ساختمان های خشک و بی روح نیستند بلکه محرابش جهت حرکت، منبرش محتوای حرکت و جماعتش شور انقلابی بودن را متجلی می کنند، امکانی که اینچنین باشد ارزشمند است و می تواند همچون مسجد الاقصی دشمن ستیز باشد.

فتاحی در پایان به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا علهیم السلام نیز اجمالا اشاره کرد و از مردم خواست ازدواج هایی دینی داشته باشند و به مشاوره های قبل از ازدواج اهمیت زیادی بدهند تا شاهد طلاق های فراوان آشکار و مخفی در جامعه نباشیم.

ارسال نظرات