صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد:
آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امورقرآنی و مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، در آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امور قرآنی و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین اظهار کرد: یک مسؤول در درجه اول در امور کاری باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌گیری‌های خود بداند.
وی با بیان اینکه مسؤولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که در دستگاه اهل بیت در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با بیان اینکه فعالیت در اوقاف از حساسیت بالایی برخودار است، تصریح کرد: کارکنان اوقاف در راه احیای موقوفات وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند که عمل مثبت در این حوزه می‌تواند ثواب دنیوی و اخروی برای آنها به‌دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام عادل با بیان اینکه فعالیت در اوقاف مسؤولیت شرعی و حقوقی به‌دنبال دارد، اضافه کرد: اوقاف از نظر شرعی و حقوقی وظیفه دارد در سه حوزه مسابقات قرآنی، موقوفات و آستان مقدس امام‌زادگان فعالیت کند.
وی با بیان اینکه احیای موقوفات، تثبیت وقف، اجرای امینانه نیت واقف، افزایش بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه وظیفه مهم سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود که باید به آن توجه شود، ادامه داد: اوقاف در احیای موقوفات فقط طبق نظر نیت واقف، مقام معظم رهبری، نظر مراجع و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف عمل می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین در ادامه با بیان اینکه تنها خدا است که عزت و ذلت را از آن مردم می‌کند، اظهار کرد: توسل به خدا و ائمه به انسان کمک می‌کند تا در زندگی، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی کنیم و شهید حججی نیز با توسل به ائمه به عزت واقعی رسید.
حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهید حججی سرشار از معرفت و بصیرت به اسلام، انقلاب و اهل بیت است، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستار این هستیم که ما را مانند شهید حججی در مسیر شهادت و خدمت به اسلام قرار دهد.
وی با بیان اینکه انتصاب‌ها در اوقاف سلیقه‌ای نیست و بر اساس شایستگی، توانمندی و نظر کمیته انتصابات صورت می‌گیرد، گفت: دو تغییر در معاونت فرهنگی و اجتماعی و بازرسی و یک انتصاب در اداره امور قرآنی و بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین صورت گرفته است که ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات در زمان تصدی سمت های قبلی برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم. 
شایان ذکر است که طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین ، حجت الاسلام مصطفی مجیدی  به‌عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی ، علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی و سعید رحیمی مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منصوب شده‌اند. حجت الاسلام مصطفی مجیدی در کارنامه خود مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران ، مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شاهرود را دارد.
علی عظیمی عهده دار سمت بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بود
 
سعید رحیمی ، مسئولیت مالی بقاع متبرکه ، وصول مطالبات ، بازرسی و رسیدگی به شکایات و معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین را عهده دار بوده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات