صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی یک مبحث مهم است که وزرا باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در جلسات خود رویکردشان را در این خصوص به صورت شفاف بیان کنند و نماینگان مجلس نیز باید به عنوان وکلای مردم همواره پیگیر آن باشند.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۷۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت آغاز رای‌گیری برای انتخاب وزرای دولت دوازدهم و اصلی‌ترین وظیفه‌ی وزیران اظهار کرد: موضوع اقتصاد کشور و رسیدگی به تولید داخلی و اشتغال از اصلی‌ترین مباحثی است که باید مدنظر وزرا بوده و نمایندگان نیز باید آن را از وزیران مطالبه نمایند.
وی تشریح کرد: مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت بسیار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آن را به‌عنوان شعار سال مطرح نمودند ولی امروز که حدود 6 ماه از سال گذشته به دلیل مسائلی چون انتخابات و پس از آن مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هنوز حرکتی در این راستا از سوی مسئولین صورت نگرفته است.
این کارشناس اضافه کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی یک مبحث مهم است که وزرا باید آن را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در جلسات خود رویکردشان را در این خصوص به صورت شفاف بیان کنند و نماینگان مجلس نیز باید به عنوان وکلای مردم همواره پیگیر آن باشند.
قبادی در ادامه تاکید کرد: رسیدگی به موضوع تولید و اشتغال و به ویژه تولیدات داخلی و مشکلات معیشتی از اصلی‌ترین وظایف وزرا و از اصلی‌ترین مطالبات نیروهای انقلابی است.
وی وزیران پیشنهادی دولت را نقدی بزرگ برای دولت دوازدهم دانسته و تبیین کرد: میانگین سنی وزیران انتخابی بسیار بالا بوده و دولت بار دیگر پیرترین کابینه را برای خود انتخاب کرده که انتظار می‌رود تجدیدنظر کند و افرادی جوانتر و با انگیزه‌تر را برای وزارتخانه‌های مختلف انتخاب کند.
این کارشناس به نقش بسیار تاثیرگزار مجلس در انتخاب وزرا اشاره کرد و گفت: دولت به خاطر تبلیغات و حمایت‌های برخی وزیران از دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری دوباره آن‌ها را به مجلس معرفی کرده است که این یک اشتباه محض است و لازم است مجلس هوشیارانه عمل نماید.
قبادی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید در دادن رای اعتماد به وزیران به وظیفه خود عمل کنند و هر چه مورد تاکید رییس جمهور بود مورد تایید آنها نباشد بلکه با توجه به صبلحیت ها کسانی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب بوده و روحیه انقلابی گری داشته باشند.
وی یادآور شد: خیلی از نمایندگان مجلس خود در تراز انقلاب نیستند، آنهایی که سلفی کمی گیرند و با آبروی ملی بازی می کنند چگونه می توانند رای اعتماد به وزرا به به شکل احسن انجام دهند؟
قبادی در پایان خاطر نشان کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم به وزیری رای دهند که خون شهدا را شریف بشمارد، تفکراتش در راستای تفکرات بنیانگزار انقلاب باشد و دلسوز نظام و انقلاب باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات