صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
کد خبر: ۸۹۱۳۱۹۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج رسیدگی به مشکلات کمبود آب آشامیدنی، جاده دسترسی، زیرساخت‌های گردشگری، اینترنت و حریم روستا‌ها در صدر درخواست‌های مردمی بود که صبح امروز در بازدید مسئولان از روستا‌های کریم آباد و قلات واقع در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد مطرح شد.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که این روز‌ها حضورش در مناطق مختلف شهرستان‌های دنا و بویراحمد برای پیگیری مطالبات مردم ستودنی است در گفتگو با خبرنگار مااظهار کرد: نمایندگان مجلس علاوه بر پیگیری امور و وظایف در سطح ملی، مطالبات مردم حوزه انتخابیه و استان را نیز در دستور کار دارند و به همین منظور، در نشست‌هایی با حضور مسئولان استان و شهرستان ها، گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه مناطق روستایی و اطراف شهر‌ها را پیگیری می‌کنند.

غلام محمد زارعی گفت: مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در بازدید صبح امروز نسبت به حل مشکلات مردم روستا‌های این شهرستان قول‌های مساعدی را مطرح کردند و به طور قطع، مطالبات مردم این مناطق را پیگیری می‌کنیم تا وعده‌های مطرح شده محقق شود.
 
نماینده‌ی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی درمراسم کلنگ آغاز عملیات طرح هادی روستای کریم آباد در یاسوج گفت: بهسازی روستای کریم آباد با اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 زارعی به برخی قابلیت‌های روستا‌های بویر احمد اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در این روستا‌ها به ایجاد زیرساخت‌ها نیاز دارد.

وی گفت: مرحله دوم و سوم اجرای طرح هادی در روستای کریم آباد پس از تامین اعتبارات مورد نیاز انجام می‌شود.
روستای گردشگر پذیر و زیبای قلات دومین روستایی بود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران کل و مدیران شهرستانی به مطالبات مردم در این روستا پاسخ دادند.
 
زارعی درآیین کلنگ زنی پروژه طرح هادی روستای قلات در جمع خبرنگاران افزود: برای توسعه ارتباطات و اینترنت نیاز به توسعه زیرساختی است و در همین راستا مکاتباتی با وزارت ارتباطات انجام می‌شود و همچنین احصای شرایط وضعیت ارتباطی برای تحقق این امر انجام خواهد شد.

زارعی خاطر نشان کرد: فرصت‌هایی که در حوزه گردشگری وجود دارد، بسیار مهم است و اگر به این سمت برویم و از ظرفیت‌های شغلی غیر اداری و بخصوص حوزه گردشگری استفاده کنیم و متمرکز شویم، شغل‌های غیر اداری و با درامد بهتر محقق می‌شود.

نماینده بویراحمد و دنا استفاده از تسهیلات کم بهره و با نرخ سود پایین را ظرفیتی مناسب برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دانست و بیان کرد: روستا‌های مختلفی در استان در حوزه‌های متنوع گردشگری پتانسیل دارند و باید برای توسعه این بخش تلاش کرد.

زارعی با اشاره به مشکلات روستای قلات و همچنین اقدامات انجام شده در این روستا گفت: برای طرح اجرایی در این روستا اعتباراتی در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود اعتبارات از منابع دیگر هم به پروژه تزریق شود و همچنین اقداماتی در حوزه کشاورزی انجام شده است و باید در آینده نیز تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی از پیگیری برای روکش آسفالت این روستا خبر داد و بیان کرد: اصلاح شبکه برق قسمتی از ضروریات است و باید اقداماتی انجام شود و ایجاد چمن مصنوعی، بهبود وضعیت آبرسانی کشاورزی و توسعه گردشگری از اولویت‌های کاری در روستای قلات خواهد بود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سیاست‌های کلی، تا دو سال آینده تمامی روستا‌های استان به اینترنت مجهز می‌شوند.
گزارش و عکس اسحاق باقرزاده
 
 
ارسال نظرات