صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
سردار محمد عبدالله‌پور تصریح کرد: تضعیف دولت به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و سپاه پاسداران نیز با تمام وجود در مقابل کسانی که بخواهند اصل و اساس انقلاب و نظام را خدشه وارد کنند، ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۲۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر با اشاره به زیاده خواهی های دنیای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این انقلاب به پشتوانه مردم و با هدایت های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب ذره ای از اصول و ارزش های خود عدول نخواهد کرد و مقابل زیاده خواهی های آنان خواهد ایستاد و این راهبرد را با قوت ادامه خواهد داد.

 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از آرمان های خود که برگرفته از تعالیم اسلام است، مقابل زیاده خواهی ها و فتنه انگیزی های دشمنان خواهد ایستاد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه سخنان خود به چند مشخصه انقلابی گری در نظام جمهوری اسلامی اشاره و مهمترین آنها را دفاع از آرمان ها، داشتن همت بلند و متعالی در راه رسیدن به اهداف و پایبندی به استقلال کشور و پایبندی به تقوای دینی عنوان کرد.

 وی با بیان اینکه مبانی نظام جمهوری اسلامی حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار ستیزی است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هرجا احساس کند مظلوم مورد ظلم و تعدی و ظلم قرار گرفته است با تاسی از سالار شهیدان به مبارزه همه جانبه با ظلم ادامه می دهد و آنرا بعنوان اصل خدشه ناپذیر خود قرار می دهد.

 سردار عبدالله پور با بیان اینکه اسلام منهای روحانیت معنایی ندارد، افزود: ترویج فرهنگ غنی اسلامی از سوی رهبر انقلاب و مراجع دینی تبیین می شود و اگر امروز می بینید اسلام های تکفیری و انحرافی در خاورمیانه رشد و نزج پیدا کرده متاثر از نداشتن رهبری دینی است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهید حججی و شهید حسین پور شلمانی محصول فرهنگ عاشورایی هستند بیان کرد: وجود چنین نسلی اجازه نخواهند داد، حادثه تلخی همچون حادثه ای که برای امام علی (ع) پیش آمد ،تکرار شود

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکید موکد رهبر انقلاب مبنی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه آن را لازمه توسعه کشور دانست و گفت: این امر باید همواره از سوی مسئولان نظام مد نظر قرار گیرد و تنها از این طریق است که می توانیم از بر مشکلات اقتصادی کشور فائق شویم.

 به گفته سردار عبدالله پور با توجه به هجمه های عظیم دشمنان انقلاب و نظام برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران ابراز امیدواری کرد دولت با محور قرار دادن سیاست اقتصاد مقاومتی، اقتصاد را به یک سرانجام خوب سوق دهد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فشار های اقتصادی دنیای غرب علیه نظام جمهوری اسلامی هر روز بیشتر می شود، افزود: این ملت همانگونه که در هشت دفاع مقدس جانانه و با صلابت درمقابل آنها ایستاد مطمئنا در این آزمون سخت نیز عزتمند و سربلند بیرون خواهند آمد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت کنونی متعلق به فرد و گروه و جریان خاصی نیست و متعلق به همه است، تصریح کرد: تضعیف دولت به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و سپاه پاسداران نیز با تمام وجود در مقابل کسانی که بخواهند اصل و اساس انقلاب و نظام را خدشه وارد کنند، ایستادگی خواهد کرد.

 سردار عبدالله پور در پایان سخنانش با اشاره به ماموریت های سپاه در شاخص هایی همچون محرومیت زدایی، فرهنگی، دفاعی و سازندگی، از مسئولان شهرستان خواست همچون گذشته در تحقق این اهداف ما را یاری دهند.

 در پایان این مراسم با قدردانی از حمات دو ساله سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور، سرهنگ ناصر پورکریمی به سمت فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.

ارسال نظرات