صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
نماینده بابل با بیان اینکه پیام معنادار سالار شهیدان برای بشریت که در دفاع مقدس تجلی یافت و درس آزادگی، خدا باوری و حق‌مداری بود، افزود: شایسته است در مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی کشور به‌عنوان آموزه‌های تربیتی انسان‌ساز مورد توجه بایسته قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس و آغاز محرم حسینی شور و شعور خاصی در کشور دمیده است و این مناسبت‌های ارزنده هر یک نقش و درس‌های مهمی برای پیشرفت و تعالی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه پیام معنادار سالار شهیدان برای بشریت که در دفاع مقدس تجلی یافت و درس آزادگی، خدا باوری و حق‌مداری بود، افزود: شایسته است در مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی کشور به‌عنوان آموزه‌های تربیتی انسان‌ساز مورد توجه بایسته قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: امام حسین (ع) نماد و الگوی بی‌بدیل بشریت برای زیست مومنانه چراغ راه انسانیت و خداباوری است که امت انقلابی و رزمندگان سلحشور ما این درس الهی را در دفاع مقدس به‌خوبی به منصه ظهور رساند.

نیازآذری تصریح کرد: هم‌اکنون که کشور در شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای قرار دارد باید با تأسی از آموزه‌های تعالی بخش عاشورای حسینی و با الهام از آرمان‌های شهدا بر انسجام و خودباوری ملی تأکید کرده و با اقتدار مرزهای دانش را با هدف تقویت اقتدار ملی حراست کنیم.

وی بیان کرد: امروزه تعلیم و تربیت و کسب علم و معرفت بهترین معروف است و تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی کمتر از جهاد در راه خدا نیست که باید سنگر علم و دانش را با تلاش جهادی حفظ و تقویت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: مردم انقلابی مازندران که از دیرباز از دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت بوده‌اند امسال نیز باشکوه خاصی خیمه‌های عزا را در سوگ آل‌الله برپا می‌کنند و با تأسی از فرهنگ حسینی بر حفظ ارزش‌ها تأکید ویژه خواهند داشت.

نیازآذری اظهار کرد: انتظار مجمع نمایندگان از مبلغان مذهبی، حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیان و ایثارگران این است که به مقوله آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند و به مبارزه با فساد،کژی‌ها و منکرات سیاسی،اقتصادی و اجتماعی که از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه تقارن ماه‌محرم و هفته دفاع‌مقدس ترسیم‌کننده ایستادگی ملت مقاوم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، افزود: به ترامپ بداندیش و یزیدیان زمان اعلام می‌کنیم ما فرزندان عاشورا هستیم و پای حفظ ارزش‌ها و انقلاب اسلامی تا پای جان می‌ایستیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: اعضای مجمع نمایندگان مازندران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای مدافع حرم برای همه فضلا و حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان سال تحصیلی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو دارد.

ارسال نظرات