صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
امام جمعه موقت ازنا گفت: کردستان عراق با این خیانتی که انجام داد اسرائیل دوم لقب گرفته است، امریکا و متحدان مستکبرش با تفرقه انداختن بین اقشار مختلف می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند که مقام معظم رهبری با موضع‌گیری مناسب به مستکبران جهان نه قاطع می‌گویید.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۳۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین صالحی، امام جمعه موقت ازنا ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی اظهار داشت:سبز پوشان زحمت کش نیرو انتظامی در آسمان مانند خورشید جلوه گری می‌کنند و ما در مقابل عظمت و فداکاری این عزیزان جز سر تعظیم نمی‌توانیم فرود اوریم.
وی افزود:کارکنان سبز پوش نیرو انتظامی در جبهه‌هایی جنگ و در حال حاضر با ایجاد امنیت در سر مرز‌هایی کشورمان حضور پررنگی داشته اند و این کارکنان خدوم و زحمت کش با جان فشانی خود در سر مرز‌ها امنیت را برای ما تامین کرده اند تا بتوانیم آسوده و راحت زندگی کنیم.
امام جمعه موقت ازنا با اشاره به پرداخت نکردن پول محصولات کشاورزان توسط دولت خاطر نشان کرد:ما همه مدعیون روستائیان و کشاورزان هستیم، چون بیشتر محصولات را کشاورزان و روستائیان برای ما تامین می‌کنند و این ظلم به کشاورزان است که پول محصولات خریداری شده آن توسط دولت پرداخت نشود، زیرا کشاورزان یک سال زحمت می‌کشند تا اون محصول را به ثمر برسانند و ان را بفروشند تا زندگی خود را تامین کنند و از دولت خواهشمندیم و تقاضا داریم پول محصولات کشاورزان زحمت کش را بدهد.
وی با اشاره به تمام شدن دهه اول محرم خاطر نشان کرد:دوران امام حسین (ع) و یزید لعنت الله تموم نشده است بلکه یزیدیان به شکل‌هایی دیگر وارد صحنه شده اند اگر آن زمان امام حسین (ع) را شهید کردند امروز غیرت، شعور و شور حسینی را می‌خواهند از جوانان و مردم ما بگیرند.
صالحی گریزی به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور ترکیه زد و عنوان کرد:کردستان عراق با این خیانتی که انجام داد اسرائیل دوم لقب گرفته است، امریکا و متحدان مستکبرش با تفرقه انداختن بین اقشار مختلف می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند که مقام معظم رهبری با موضع‌گیری مناسب و مانند حضرت ابوالفضل عباس (ع) به مستکبران جهان نه قاطع می‌گویید.
وی با توجه به بازگشایی مدارس از والدین ویژه تقاضا کرد: پیگیر حجاب دختران و نماز خواندن فرزندان خود باشند تا فرزندان خود را با تشویق به خواندن نماز در پیشگاه خداوند بیمه کنند.
امام جمعه موقت ازنا اشار‌های به روز کودک کرد و عنوان کرد: در طول دو سال جنگ در یمن ۲ هزار زن و کودک کشته شده اند و در میانمار نسل کشی صورت گرفته است و در برخی از مناطق مردم از گرسنگی می‌میرند ودر کشور‌هایی که حامی حقوق بشر هستند پس ماند غذایی حیوانات خانگیشان می‌تواند نصف افراد کره زمین را سیر کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات