صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان، از کاهش 10 درصدی سرقت و افزایش 17 درصدی کشفیات پلیس در دامغان طی شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید علی اکبر میری، پلیس را نیرویی تحت فرمان ولایت و حافظ امنیت برای همه اقشار جامعه معرفی کرد و اظهارداشت: شعار امسال نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است و همه تلاش و کوشش نیروهای خدوم انتظامی دامغان کوشش برای تحقق این شعار و وظایف ذاتی و قانونی پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که امنیت را اساسی‌ترین رکن حکومت و زندگی برشمرده‌اند، اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان دامغان برای ارائه خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد و با پشتیبانی دستگاه قضایی اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در جامعه را نخواهد داد و تأمین امنیت همه اقشار و قومیت‌ها را وظیفه خود می‌داند.

رئیس پلیس شهرستان دامغان با بیان اینکه امنیت لازمه رشد فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در هر جامعه است، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری با تلاش های انجام شده و تعامل مناسب با دیگر نهادها و مردم شاهد کاهش 10 درصدی سرقت‌ها در سطح شهرستان و البته رشد 17 درصدی کشفیات اموال مسروقه بوده‌ایم.

وی مبارزه تمام عیار با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان را از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی دامغان عنوان و تصریح کرد: در شش ماهه اول سال 96 بیش از 200 کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان دامغان کشف و ضبط شده که محموله بزرگ 46 کیلویی مواد مخدر شامل 26 کیلوگرم هروئین و دیگر مواد مخدر سنتی و صنعتی از مهمترین کشفیات ماه‌های اخیر نیروی انتظامی شهرستان دامغان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به دستگیری 185 نفر در زمینه توزیع و تولید و فروش مواد مخدر طی شش ماهه نخست سالجاری خاطر نشان کرد: پلیس 110 پاسخگوی همه سؤالات مردم به ویژه در زمینه نظم و امنیت است و در شش ماه گذشته 15 هزار و 662 تماس مردمی با این سامانه داشته‌ایم که 10 هزار و 30 مورد از تماس‌ها عملیاتی شده و در پنج‌هزار و 632 مورد همکاران ما مردم را راهنمایی و ارشاد نمودند.

گفتنی است، اجرای مراسم سان مسئولان ارشد شهرستان دامغان از نیروهای حاضر در میدان و احترام به تمثال شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، پلیس خدمتگذار، پلیس‌های افتخاری نمونه، سرباز نمونه، همکاران تأمین نظم و امنیت، خانواده تعدادی از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم و برخی نمایندگان نهادهای شهرستان از دیگر بخش‌های مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دامغان بود.

ارسال نظرات