صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مسابقات تکواندو پومسه بانوان استان اصفهان در سالن تختی شهر خورزوق برخوار برگزار و ورزشکاران برخواری موفق به کسب عناوین قهرمانی در این مسابقه ها شدند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۳۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان برخوار، هیات تکواندو شهرستان برخوار روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه میزبان مسابقات تکواندو پومسه بانوان در سالن تختی خورزوق بود که در پایان این رقابت ها نفرات برتر هر رده مشخص شدند.

گروه سنی ۱۲ سال (رده زرد)؛ نرگس مقصودی از بسیج خورزوق نفر اول، رویا جعفری از تیم تختی خورزوق نفر دوم و بهاره خلیلیان از تیم سپاهان اصفهان و ماریا مسعودی از بسیج خورزوق به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
در رده سنی زیر ۱۲ سال؛ رده سبز نیز غزل حاجی پور از تیم سپاهان اصفهان، زهرا تاکشهر از تیم شاهین شهر به ترتیب مقام های اول و دوم دست پیدا کردند و مبینا سعیدی از تیم تختی خورزوق و فاطمه سلیمانی از تیم خیبر اصفهان مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.
در زیر ۱۲ سال رده آبی، زینب میرزایی (سپاهان اصفهان) و لعیا پوردایی (راستین دستگرد) مقام اول و دوم را به دست آوردند و مقام سوم مشترک به ملینا معمار (راستین دستگرد) و زهرا آقاسی (سپاهان اصفهان) تعلق گرفت.
رده زیر ۱۲ سال قرمز، سحر خبازی (راستین دستگرد) مقام اول، فاطمه نشمی (راستین دستگرد) مقام دوم و فاطمه حمامیان (راستین دستگرد) مقام سوم را از آن خود کرد.
مقطع سنی شکوفه ها رده زرد، مقام اولی به مهسا قصابی (راستین دستگرد)، مقام دوم به سارینا حسینی (شاهین شهر) و مقام سوم به بهاره شاه حسینی فرد (شاهین شهر) تعلق گرفت و در گروه سنی شکوفه ها رده سبز نیز ثمین شیخی (تختی خورزوق) اول شد، هستی میرصفایی (سپاهان اصفهان) به مقام دوم دست پیدا کرد و نسترن زکی پور از تیم شاهین شهر و سارینا جهانگیری از تیم سپاهان اصفهان به طور مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.
در گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال رده زرد، مهلا مهدیان (سپاهان اصفهان) اول، ثریا یاوری (بسیج خورزوق) دوم و فاطمه میرزاعلیان (راستین دستگرد) و یاسمن مهدیان (سپاهان اصفهان) مشترکا سوم شدند.
بازیکنان گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال رده سبز نیز به مقام هایی شامل: یگانه اسدی (بسیج خورزوق) مقام اول و راضیه خوزان از تیم بسیج خورزوق به مقام دوم دست پیدا کردند.
در گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال رده آبی، زهرا اکبری (راستین دستگرد) اول شد، فاطمه ابوطالبی (تختی خورزوق) دوم و نگار احمدی (خیبر اصفهان) سوم شد و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال قرمز؛ مینا احمدی مهر (شاهین شهر) به مقام اول نائل آمد، زهرا سلمانی (شاهین شهر) دوم شد و مریم نبی (بسیج خورزوق) و صبا نشمی (راستین دستگرد) مشترکا به مقام سومی رسیدند.
گروه سنی ۱۵ تا ۱۷ سال رده آبی؛ مرضیه بهمنی (تختی خورزوق) اول، نازنین بخشی (سپاهان اصفهان) دوم و مریم غلامی (سپاهان اصفهان) سوم شد و در گروه سنی ۱۵ تا ۱۷ سال رده مشکی، فاطمه سادات موسوی (تختی خورزوق) به مقام اول رسید و مائده یحیایی (درنا اصفهان) به مقام دوم دست یافت و سحر قنبری (تختی خورزوق) و بیتا چمک (شاهین شهر) به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رده سبز، اول: شکیبا هاشمیان نژاد (بسیج خورزوق) و دوم: شکوفه هاشمیان نژاد (بسیج خورزوق) بودند و در گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رده مشکی نیز نرگس بهرامی (درنا اصفهان) اول شد، بهناز حبیبی (سپاهان اصفهان) دوم و ساحل شفیعی از تیم خیبر اصفهان به مقام سوم رسید.
گفتنی است بالاترین امتیازها را فاطمه سادات موسوی در رده کمربندی مشکی و مرضیه بهمنی در رده کمربندی آبی از باشگاه تختی شهر خورزوق برخوار به دست آوردند و به عنوان فنی ترین بازیکنان انتخاب شدند.

 

ارسال نظرات