صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم استان اردبیل تصریح کرد: امروز ما با شهدای قهرمان عهد و پیمان می بندیم و راه شهدا را با عزت و اقتدار ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۹۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم استان اردبیل تصریح کرد: امروز ما با شهدای قهرمان عهد و پیمان می بندیم و به شما خانواده های معظم تسلی خاطر می دهیم و اطمینان می دهیم که راه شهدا و فرزندان رشید شما را با عزت ادامه خواهیم داد و پرچم این شهیدان همچون علمدار کربلا را برافراشته خواهیم کرد و حتی لحظه ای اسلحه خودمان را در مقابل دشمنان زمین نخواهیم گذاشت.

رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: خون فرزندان شهید شما باعث پیروزی رزمندگان و اقتدار رزمندگان اسلام و در سایه سار خون شهیدان مدافع حرم اهل بیت و امنیت کنونی کشور واقع گردیده است.

وی ادامه داد امروز ما شاهد پیروزی بزرگی در سوریه هستیم به طوری که ۷ سال بعد تمام دنیا و استکبار خواسته‌اند عراق و سوریه را در بر گیرند و تصرف کنند اما نتوانستند ولی امروز ما توانسته‌ایم و نتیجه پیروزی را در عراق و سوریه شاهد هستیم.

سردار نوعی اقدم با تأسی به فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در روز عاشورا گفت: خدای متعال فرزندان شما را قربانی کرده است تا این نظام و انقلاب پایبند بماند و این قربانی کردن تاریخ دیرینه ای دارد و همان گونه که امام حسین علیه السلام را قربانی داد تا امر به معروف ، دین و نماز پاینده و زنده بماند.

نوعی اقدم بیان کرد: اعتقاد ما این است اگر بخواهیم دقایقی با شهیدان همنشین شویم بایستی به این خانه ها بیاییم و در این خانه و همنشینی با خانواده های شهدا به عالم ملکوتی شهید پی ببریم و اطمینان داریم شهدا به استقبال میهمانان خانه‌شان می آیند و این همان  " عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ " هستند.

 این مدافع حرم افزود: امروز اگر در سوریه و عراق به عزت و پیروزی دست یافته‌ایم به برکت عهد و پیمان بستن با خون پاک شهیدان است و الان ۸۵ درصد در محل درگیری سوریه شاهد آتش‌بس دشمنان هستیم و می بینیم که تسلیم شده اند و به دنبال مذاکره با ما هستند و همه اینها وابسته به رشادت ها و قهرمانی های شهیدان و خون پاکشان در عراق و سوریه است.

 نوعی اقدام با توجه به اینکه مردم انقلابی و ولایی اردبیل شهید پرور هستند بیان کرد: اگر بخواهیم استان اردبیل را به دنیا معرفی کنیم با شهدا معرفی خواهیم کرد و امروز شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی برای این شهر و همچنین برای کل عالم و مقاومت هستند.

سردار رحیم نوعی اقدم به همراه مدیران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از خانواده های معظم شهیدان، علی سیفی، هاشم دهقانی و مهندس علی آقایی دیدار کردند و خواستار دعای خیر از این خانواده های معظم شدند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج: سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات