صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۸۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع مدیران، مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام حزن و ماتم آل الله و حلول ماه صفر گفت: در چندروز اخیر شاهد یاوه گویی های دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا و اتهام زنی های بی اساس به ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم که با واکنش بسیار خوب و اتحاد مردم و مسئولین همراه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری، هرچند ترامپ در حال نمایش حالت بلاهت آمیز امریکاست؛ اما این نباید ما را از مکر امریکا غافل کند.

وی، ادامه داد: مکر آمریکایی، نشان دادن چهره ای دیوانه از رئیس جمهور این کشور و گرفتن امتیازات از دیگر کشورها بویژه در بحث برجام از جمهوری اسلامی ایران است؛ تا برجام های دیگری را در زمینه های نفوذ منطقه ای و بحث موشکی و توانمندی های دفاعی ما تحمیل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، اروپا را دنباله رو مکر آمریکایی ها دانست و اضافه کرد: در بحث برجام هسته ای هنوز جمهوری اسلامی ایران نتوانسته از مزایای آن بهره مند شود و هر روز شاهد تحریم ها و فشارهای جدیدی از سوی دولت آمریکا و به تبع آن دولت های غربی هستیم.

وی، گفت: شکست توطئه های آمریکا و انگلیس در منطقه و خنثی شدن فتنه داعش در عراق و  سوریه، که به مرحله پایانی نابودی این گروه تروریستی رسیده ایم، باعث هراس و وحشت استکبار جهانی از نفوذ بی نظیر جمهوری اسلامی و الگوگیری ملتهای مظلوم از انقلاب اسلامی شده است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی گری و تکیه به توانمندی های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات عدیده کشور است و باید آحاد مردم و مسئولان منویات مقام معظم رهبری را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند تا از توطئه های آینده دشمنان انقلاب اسلامی نیز بتوانیم پیروز و سربلند عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، سخنان سخیف و ژست های دیوانه مآبانه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را نشانگر خوی واقعی دولتمردان شیطان بزرگ دانست و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعتماد به آمریکا و مذاکره با شیطان از ابتدا نیز کار نادرستی بود؛ اما کمترین نتیجه برجام اثبات بدعهدی آمریکا و طرفهای غربی است که همواره از دستورات ارباب خود تبعیت می کنند.

وی، تإکید کرد: در این روزها نباید ضمن رد طرف آمریکایی به شیرین زبانی اروپایی ها دلخوش شویم؛ زیرا آنها نیز دنباله رو آمریکا هستند و تنها قدرت موشکی و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف آنها نیست؛ بلکه دشمنی آنها ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ماهوی است و آنها با اصل نظام و پیشرفت ملت ایران و نفوذ ما در منطقه و جهان مشکل اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برآمده از بطن مردم،  حامی ملت، یار و یاور مظلومان و ملتهای ستمدیده و حافظ آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و دشمنی با این نهاد را دشمنی با کل ملت ایران دانست.

ارسال نظرات