صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مهدي سروری با بیان اینکه این کار در راستای حفظ و انسجام و باز آموزی اعضا انجام می شود تصریح کرد: امسال برنامه هایی نیز برای آموزش فرماندهان دسته ها ،فرماندهان گروهان ها و فرماندهان گردان خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۵۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج، سروان مهدی سروری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی سپاه گلپایگان در حاشیه تست آمادگی جسمانی گردان بیت المقدس این حوزه که در سالن ورزشی شهید علیشاهی گلپایگان برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی قرار گرفتن در زمره رهروان امام حسین علیه السلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار داشت: بر آن شدیم در ادامه فراخوانی هایی که در طول سال برای آمادگی گردان بیت المقدس حوزه داریم، یک برنامه تست آمادگی جسمانی هشت ساعته داشته باشیم.

سروان سروری ابراز داشت: این فراخوانی که با زحمات و پیگیری های برادر بسیجی احمد رزاقی فرمانده گردان و اعضای فعال پایگاه ها انجام شد، اکنون در حال برگزاری است و با هدف سنجش آمادگی اعضای گردان و همچنین ارتقای آمادگی جسمانی این عزیزان انجام می شود .

وی افزود: ان شاءالله بتوانیم در صحنه های مورد نیاز دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب و در راستای خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند هر روز بهتر از گذشته این آمادگی ها را حفظ کنیم .

وی در خصوص تداوم برنامه های گردان بیت المقدس این حوزه اظهار داشت: در طول سال ده مرتبه برنامه فراخوانی گردان داریم که به عنوان فراخوانی های ده ساعته ، دوازده ساعته و بعضاً بیست و چهار ساعته برگزار خواهد شد.

سروری گفت: تا پایان سال ماهیانه یک فراخوانی برای اعضای گردان خواهیم داشت که هر فراخوانی شامل آمادگی جسمانی، آمادگی رزمی و كلاسهاي بصيرتي و پاسخگويي به شبهات اعتقادي و سياسي  است.

وی با بیان اینکه این کار در راستای حفظ و انسجام و باز آموزی اعضا انجام می شود تصریح کرد: امسال برنامه هایی نیز برای آموزش فرماندهان دسته ها ،فرماندهان گروهان ها و فرماندهان گردان به صورت دوره های چهارده روزه در اصفهان و تهران خواهیم داشت.

وی در خصوص میزان رضایت مندی اعضای گردان از این برنامه ها اذعان داشت: سعی کردیم برنامه ها به صورت متنوع باشد و بسیجیانی که بدون هیچ چشم داشت مادی و با انگیزه خودشان وارد گردان می شوند، قطعا باید شرایط آنها را در فراخوانی ها لحاظ کنیم.

وی افزود : استقبالی که امروز از این برنامه شد همراه با شور و نشاط بود و قرار است سه تست دوی هزار و ششصد متر ، شنای روی دست و تست دراز و نشست از بسیجیان گردان گرفته شود.

سروری در پایان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که در مسیر سربازی امام زمان(عج ) و با لبیک به فرمایشات امام خامنه ای بتوانیم هر روز در این مسیر سربازی، سربلند و موفق تر از گذشته باشیم.

ارسال نظرات