صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در تغییرات ساختاری آموزش و پرورش از تصمیم‌های شتاب‌زده و بعضاً غیرکارشناسی اجتناب خواهد شد و به اهمیت جایگاه «آموزش» به خصوص «آموزش ابتدایی» توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۱۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چابک‌سازی ستاد و تمرکززدایی از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش دولت دوازدهم است، اظهار داشت: چابک‌سازی ستاد و تغییر ساختار ستادی آموزش و پرورش با انجام مطالعات کارشناسی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در ساختار ستادی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این تغییرات در مرحله مطالعات کارشناسی قرار دارد و در تلاش هستیم جمیع نظرات کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گیرد لذا تاکنون چیزی به قطعیت نرسیده است.

الهیار ادامه داد: هرگونه بررسی‌های کارشناسی در خصوص ساختار ستادی این وزارتخانه با هدف تقویت «آموزش» و «پرورش» و همچنین تقویت ساختار مدرسه و فرآیندهای آموزشی درون آن صورت خواهد گرفت که مورد تأیید سند تحول بنیادین نیز است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: قطعاً در تغییرات ساختاری وزارت آموزش و پرورش از تصمیم‌های شتاب زده و بعضا غیرکارشناسی اجتناب خواهد شد و به اهمیت جایگاه «آموزش» به ویژه «آموزش ابتدایی» توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

الهیار خاطرنشان کرد: تقویت بدنه کارشناسی ستاد آموزش و پرورش، کاهش ساختار اداری و اجرایی و تقویت مدرسه محوری از طریق تفویض اختیارات ستادی به ادارات کل استان‌ها و مناطق جزئی از مأموریت‌های اصلی آموزش و پرورش در این دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات