صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
به بهانه پيشنهاد مذاكره موشكي با غرب:
خیانت تئوريزه كردن تسليم كشور در برابر غرب با مواضع و گفتمان تحميل برجام شروع شده است و جز بوي خيانت و ناداني و دوستي هاي خاله خرسه هاي رنگ به رنگ چيزي ديگر نمي تواند به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۲۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، از برجام كه افتاب تابان شد تا شب سياه ظلماني كاتسا كه ره آورد اين نا بساماني و وادادگي عليه ملت ايران گرديد گويا در تاريخ هميشه وثوق الدوله ها پيروز اين معركه بوده اند.
آقاياني كه دم از مذاكرات موشكي مي زنند نگران فرزندان خود درغرب هستند كه مبادا ذره اي از خوشي هاي آنان كم شود و به دليل ايستادگي انقلاب در برابر مستكبرين زندگي در ينگه دنيا و كافه هاي نورنبرگ و هامبورگ برايشان سخت گردد.
اصلاحات هرگز به اين سوال پاسخ ندادند كه برجام قرار بود هم اقتصاد را درست كند هم محيط زيست و بزرگ ترين منفعت برجام اين بود كه سايه جنگ را از سر مردم دور كرد،اگر اين گفته درست باشد كه نيست!
چرا دوباره برسر مسائل موشكي پيشنهاد مذاكره را سر مي دهند تا خطر جنگ از سر كشور رفع شود؟ چرا اعتراف نمي كنند كه برجام ناكار آمد بوده و بيشترين تهدديد و حمله نظامي عليه ايران در پسا برجام اتفاق افتاده است؟
در تيتر روزنامه ارمان پيشنهاد مذاكرات موشكي براي جلوگيري از حمله نظامي مطرح مي شود كه اين جز خيانت به كشور هيچ نامي نمي توان بر آن نهاد، اين مسائل زماني بيان مي شود كه عربستان بارها چنگ و دندان براي حمله به ايران نشان داده است و اگر جرات عملياتي كردن اهداف خود را نداشته به خاطر لبخند ظريف و مذاكره طلبي روحاني نبوده است، بلكه به خاطر سه ارتش مقتدر با رهبري فوق العاده و هوشمند و مردمي قهرمان است و ترس از موشك هاي تهراني مقدم اسراييل را بر ديوارهاي حائل ميخ كوب كرده است.
برخي از معاندان و كسانيكه شكم هايشان به مال حرام بيت المال پر شده است تكه پاره شدن كشورهاي مسلمان و شيعيان را نمي بينند و خود را به خواب زده اند. و اداي انسانهاي رمانتيك را در مي آورند كه در برابر حمله گرگ، گوسفند وار و با عشق به مسلخ شيطان مي روند. تولنز مي گويد: انسان هاي رمانتيك قد يك خر شعور ندارند آنها نمي دانند كه عشق يك طرفه جز مصيبت فايده اي ندارد.
متاسفانه در كشور انسانهاي رمانتيك پيدا شده اند كه هر بلايي آمريكا سر ملت ايران آورده است با هيجان فرياد مي زنند ايران مقصر است!
انسان هاي خود فروش وطن ندارند و هر جا دنيايشان آباد شود خيانت را پيشه مي كنند تا چند صباحي در چراگاه دنياي مدرن بياسايند.
وقتي به جاي مجسمه مجيد شهرياري با تنديس ظريف رقص و شادماني مي كنند حال مشخص نيست كه براي مجسمه و دستاورد تهراني مقدم چه خوابي ديده اند!!
پيشنهاد خود را با تمام بي عقلي با نمايي فريبنده مي دهند كه دلسوز ايران هستند، در جنگ جهاني مردم هلند از گرسنگي بسياري از جمعيت خود را از دست داد اما در برابر انبوهي از كشتي هاي آمريكايي كه مواد غذايي و بهداشتي دارويي را براي آنها آورده بودند نه گفتند و محموله را قبول نكردند، دولت آمريكا از آنها گرانب ها ترين تابلوي نقاشي هنرمند هلندي را در برابر اين حجم از كمك خواسته بودند كه قبول نكردند.
در ايران اسلامي براي واگذاري توتون و تنباكو به انگلستان و تالبوت يهودي فتواي جهاد صادر مي شود اما در برابر واگذاري انرژي هسته اي و فروش امنيت ملي همه درسكوت به سر مي برند.
نمي شود تاريخ را مقايسه كرد زيرا روشنفكران در همه زمان ها از واژه هاي مقدس براي درهم شكستن اعتقادات و آرمانها استفاده مي كنند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات