صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از برنامه های این ناحیه در هفته بسیج و آمادگی کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۵۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه های بسیج پرداخت و گفت: برنامه های ناحیه در هفته بسیج بر مبنای چهار محور و تعداد 59 عنوان برنامه در 463 رده بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود که اولین برنامه ها نشست های اقتصاد مقاومتی با محوریت مصرف کالای ایرانی و آموزش عرصه های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی ویژه بانوان شرو ع می شود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه سلامت در هر یک از حوزه‌های مقاومت،طرح ویزیت رایگان پزشک عمومی، آموزش فقه بازار برای صنف‌های مختلف شهرستان، جشن بزرگداشت هفته بسیج، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
سرهنگ پاسدار حجت‌الله صفرپور با اشاره به جایگاه ویژه مادران در ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها خاطرنشان کرد:کارگاه‌های ویژه‌ای برای تقویت سبک زندگی اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی در طول هفته بسیج برای بانوان برگزار خواهد شد.
وی محرومیت‌زدایی را یکی از دغدغه‌های اصلی بسیج در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج هرساله با ارائه خدماتی نظیر راه‌اندازی پایگاه سلامت، کمک به تهیه جهیزیه، انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق موردنیاز و انجام بسیاری از کارهای فرهنگی را در قالب اردوهای جهادی در دستور کار خود قرار داده است.


صفرپور پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ اصول و مبانی اسلامی جزء وظایف ذاتی سپاه پاسداران دانست و متذکر شد: بسیج در هر کجایی که انقلاب احساس نیاز کند حضور خواهد یافت و هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب دست نخواهد کشید.
وی ضمن انتقاد نسبت به روند فعالیت قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان متذکر شد: شهرستان لنجان در کنار ۱۱ دانشگاه و مراکز آموزش عالی را که در خود جای داده است از داشتن صنایعی بزرگی نظیر ذوب‌آهن و ... نیز بهره‌مند‌است که ضرورت دارد قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنجان با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و صنعتی به وظایف ذاتی خود عمل کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از تدارک دیدن ۱۶ جهیزیه برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان لنجان خبر داد و افزود: تصمیم ما بر این است تا با یاری خداوند این تعداد تسهیلات و تأمین جهیزیه را تا پایان سال ۹۶ به ۳۲ فقره برسانیم.


وی حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: اعتباراتی بالغ‌بر دو میلیارد ریال در شش ماه نخست امسال به افراد واجد شرایط در شهرستان لنجان و در جهت احیاء اقتصاد مقاومتی در جامعه واگذارشده است.
فرمانده سپاه لنجان تقابل با جبهه استکبار و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها را یکی اهداف سپاه پاسداران برشمرد و افزود:گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و گردان‌های بیت‌المقدس لنجان آمادگی کامل دارند تا در لحظه‌های نیاز و با تمام توان خود با جبهه استکبار مقابله کنند.

ارسال نظرات