صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مقاومت در برابر اقتصادمقاومتی در بدنه اجرایی کشور است نه در دستگاه های اجرایی و این مربوط به دولت خاصی نیست.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز در اختتامیه اردوهای جهادی اظهارداشت: امسال با تغییر در اهداف راهبردی سازمان بسیج شاهد اثربخشی بیشتر حرکت های جهادی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی به جای خوب کار کردن به دنبال کارهای خوب هستیم که نتایج ملموسی برای انظار عمومی و اذهان شاید معیوب بعضی معاندین بوجود بیاید.

مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه یکی از برنامه های امسال قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی است افزود: با تبیین اهداف قرارگاه و برنامه ریزی در سال 97 قرار است به منظور اثربخشی بیشتر و الگوسازی پیرو دستورات رهبری نقاطی را در هر شهرستان مشخص و شورای جهادی در هر شهرستان با مسئولیت بسیج سازندگی آنجا راه اندازی کنیم.

وی با بیان دو درخواست خطاب به جهادگران اظهارداشت: تمام هم و غم شما جهادگران در شهرستان به نیازسنجی منطقه در حوزه های فرهنگ، زیرساخت و عمران، سلامت و اقتصاد انجام شود.

زهرایی ادامه داد: درخواست دارم که به منطقه هدف مراجعه و نیازها را احصاء و همت کنید گروه جهادی بومی ویژه و فعال در آن منطقه ایجاد کنید .

وی خطاب به طلایه داران حرکت های جهادی توصیه کرد: از هیئت امنای مسجد، شورای پایگاه ها خواهران و برادران در هر منطقه تشکیل گروه جهادی دهند. مسجد محوری حرکت کنید.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: درخواست دوم اینکه شورای جهادی خودتان با کمیته ها پای کار بیایند و نقش ایفا کنند و شما که الگوهای گروه جهادی هستید نقش ایفا کنید.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج عنوان کرد: جهادگران در قالب شورای جهادی سیاست ها و خط مشی ها را تعیین می کنند و قرارگاه کار عملیاتی و ماموریتی انجام می دهد.

وی بیان داشت: تغییر رویکرد سازمان بسیج به این صورت است که برنامه ریزی و راهبردها دست جهادگران و اجرا برعهده قرارگاه است.

زهرایی با بیان اینکه پشتوانه های زیرساختی در بسیج، سپاه و دولت داریم گفت:  با اجرای طرح 3ساله در منطقه هدف در 4 حوزه باید نتیجه بگیریم. ادعا می کنیم که اگر عده ای حرکت های جهادی را قبول ندارند نقطه هدف را ببینند که نقطه هدف مشخص و قابل ارزیابی است.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر انقلاب تاکید بر اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال شده است اذعان داشت: مانع اصلی اقتصادمقاومتی مقاومت ما در برابر آن است.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر اقتصادمقاومتی در بدنه اجرایی کشور است نه در دستگاه های اجرایی و این مربوط به دولت خاصی نیست.

وی تصریح کرد: هر مسئولی نمی خواهد با اجرای اقتصادمقاومتی دست به تغییراتی بزند که در نتیجه آرامش خود را از بین ببرد و ریسک ، خطا و مسئولیت را بپذیرد  و در نتیجه پاسخ گو باشد یا در مواقعی تنبیه شود.

زهرایی با اشاره به مانع دیگر بر سر راه اقتصادمقاومتی اظهارداشت: موضوع دوم در زمینه اقتصادمقاومتی اینکه مردم مصرف گرا شده اند، خوداتکا نیستند و نمی خواهند دست به تغییراتی در این زمینه بزنند چون برایشان سختی به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ قوم، طایفه و ملتی حرکت نکرده و موفق نشده مگر اینکه خودش خواسته است افزود: همانطور که در مباحث مذهبی از جمله اربعین، تاسوعا و عاشورا و در مباحث امنیتی برای دفاع از مرزها دفاع می کنیم باید برای کار اقتصادی نیز پای کار بیاییم .

مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: تا نگرش ما تغییر نکند که باید برای مباحث اقتصادی از جان و مال خود نثار کنیم واین کار شما طلایه داران اقتصادمقاومتی است.

وی خطاب به جهادگران توصیه کرد: شما باید مردم و مسئولین را بیدار کنید و کار جهادی را به سمت اقتصادمقاومتی سوق دهید با مقاومت خودتان نه با مقاومت در برابر اقتصادمقاومتی.

ارسال نظرات