صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: پیشرفت‌ها و ولایت‌مدار بودن این نیروهای انقلابی قابل هضم نیست و به همین منظور است که استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به این نیروی انقلابی است .
کد خبر: ۸۹۵۲۷۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج این نیروی مخلص با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت که ثمرات بسیاری برای این نظام و انقلاب داشته است.

وی افزود: این نیروی بسیجی هر جا که نیاز بوده با قدرت پا به میدان گذاشته و همیشه پیروز میدان بوده است، بنابراین هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا ابعاد مختلف تفکر بسیجی تبیین و پیشرفت های این نیروی مردمی بیان شود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر چه زمان می‌گذرد با وجود تهدیدها و تحریم‌ها ارزش تشکیل بسیج را بیشتر درک می‌کنیم و اثرگذاری بسیج را در جهان اسلام می‌توان به وضوح دید .

وی تصریح کرد: امروز بسیج فرامرزی شده و این مدال افتخاری است که حضرت امام خمینی (ره ) به ملت ما داده است .

سردار مجیدی بیان داشت: شور و شوق نیروهای با ایمان بسیجی برای خدمت به مردم و ایستادن در مقابل ظلم و کفر و استکبار جهانی در سایه اجرای فرامین مقام معظم رهبری از ویژگی‌هایی است که این نیروها را عزیز ملت ایران کرده است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌ها و ولایت‌مدار بودن این نیروهای انقلابی قابل هضم نیست و به همین منظور است که استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه ریزی برای ضربه زدن به این نیروی انقلابی است .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: هدف نهایی جبهه استکبار از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران توسط تکفیری‌ها در عراق و سوریه، سعی داشت جنگ را به مرزهای ما و سپس به کشور ما برساند و ضربه خود را بزند که به لطف خدا با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و با رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت جلوی تکفیری‌ها گرفته شد و به اهداف شومشان نرسیدند .

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های بسیج گفت: تمام برنامه های بسیج باید از مسجد شروع شود و قصد داریم به کمک سه ضلع مهم مساجد  از قبیل امام جماعت، هیئت امنا و فرمانده پایگاه به مساجد رونق ببخشیم .

سردار مجیدی یادآور شد: با تلاش بسیجیان گشت‌های محله محور در سراسر استان فعال خواهند شد و همچنین در بحث‌های فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی بسیج کارهای بسیار خوبی انجام داده است که امروز با حضور مسئولین چندین جهیزیه که توسط نیروهای بسیجی خواهر جمع آوری شده بود به زوج های نیازمند اهدا شد و همچنین اردوهای جهادی نیز همچنان به کار خود در مناطق محروم ادامه خواهند داد .

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اینکه ترک اعتیاد به اندازه نجات اسلام است، گفت: در هشت شهرستان استان همدان طرح کرامت را اجرا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: طرح کرامت برای این است که جلوی مواد مخدر را در کشور بگیریم که این طرح در نهاوند نیز اجرا شده و تاکنون حدود ۱۸۰ نفر در این طرح از مصرف مواد مخدر پاک شده اند .

وی در پایان گفت: در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان نهاوند قرارگاه محرومیت زدایی در دهستان خزل شرقی مستقر شده و کارهای ابتدایی را نیز شروع کرده اند که این طرح نیز کار بسیار خوبی برای شهرستان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات