صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
جانشین مشاور و دستیار مقام‌معظم‌رهبری و فرماندهی کل قوا، مقاومت جمهوری اسلامی ایران را الگوی پیروزی تمام کشورها در مقابل دشمنان خواند و گفت: معلمین و دانش‌آموزان پشتوانه‌های حقیقی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۶۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ پاسدار شمشیری در اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجام غربی، با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت بر رژیم خود خوانده داعش و ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز شاهد  تحقق بیانات امام خمینی(ره) در زمان انقلاب و قبل از آن هستیم که بسیج صدها میلیونی در سراسر جهان در حال گسترش است.

وی، تاکید کرد: بسیج در تمام قائله های جهانی حضوری مستمر و پایبند داشته و در دوران ۸سال جنگ تحمیلی نیز به بهترین شکل حاضر شد.

جانشین مشاور و دستیار مقام‌معظم‌رهبری و فرماندهی کل قوا، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت بسیج، گفت: اگر بسیج صدها میلیونی در جهان تشکیل شود ابرقدرت‌ها نمی‌توانند ظلمی علیه مردم مسلمان جهان داشته باشند.

وی، تصریح کرد: شهادت رزمندگان، دانش‌آموزان و معلمان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبران اقتدار امروز جمهوری اسلامی را رقم شده و تاثیر بسزایی در درون تمام ملت‌ها داشته که امروز شاهد تقویت جبهه مقاومت هستیم.

سردار شمشیری، ابراز داشت: امام خمینی(ره) چندماه قبل از رحلت منشور روحانیت را بیان کرده و در آن آرمان های انقلاب اسلامی را به طور دقیق بیان کرد.

وی، در بیان مهم‌ترین آرمان امام خمینی(ره) گفت: مقاومت‌های مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان سالیان سال در مقابل ابرقدرت‌ها مقابله  کرد.

وی، با اشاره به اشغال سوریه توسط تروریست‌ها، ادامه داد: بیش از ۷۰درصد کشور سوریه در تصاحب تروریست‌ها بود و بیش از ۷۰ کشور پشتوانه تروریست‌ها بودند اما مردم سوریه با مقاومت پیروزی به ارمغان آوردند.

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، به پیام ملک عبدالله شاه قبلی عربستان به بشار اسد اشاره کرده و عنوان کرد: وی طی نامه‌ای به بشار اسد از او خواست تا از مقاومت دست برداشته و ارتباط خود با ایران را به حداقل برساند اما بشار اسد پس از ۳ روز به وی خبر داد که ما از محفل شما یاد گرفته‌ایم با دشمنان دشمنمان دشمنی کنیم و ایران با دشمن دشمن ما یعنی اسرائیل مخالف است، پس دوست و یار مناسبی برای ما است.

وی، همچنین با اشاره به حمله صهیونیست‌ها در سال ۱۹۸۲ به بیروت، گفت: در این حمله نیز تعدادی از لشکر ایران با عنوان لشگر ۲۷ به منطقه اعزام شده و به شعیان بیروت درس مقاومت آموختند.

سردار شمشیری، همچنین با اشاره به اشغال لبنان و پیروزی حزب الله در منطقه، تصریح کرد: نیروهای مقاومت حزب‌الله موفق شدند پس از ۲۰ سال با مقاومت و تلاش، ذلیلانه دشمنان را از کشور بیرون کرده و حزب‌الله را تقویت کنند.

وی، ادامه داد: دشمنان از به وجود آمدن اژدهایی در منطقه خبر دادند که ایران مغز، سر آن سوریه تن آن و لبنان دُم آن است، دشمنان درصدد تخریب تن و دم این اژدها برآمدند اما با بدترین نوع شکست روبرو شدند.

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان و مقاومت مردم سوریه در مقابله با دشمنان، اظهار داشت: نیروهای حزب‌الله و مردم سوریه با وجود این‌که بیش از ۸۰ درصد خاک خود را از دست داده بودند، توانستند با مقاومت و الهام‌گرفتن از مقاومت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین رهنمودهای امام خمینی(ره) پیروزی دلشنین برای خود و شکست و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برای دشمنان به ارمغان بیاورند.

وی، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ از کمترین سلاح‌ها برخوردار بوده و از هرگونه موشکی بی‌بهره بودند اما اکنون رتبه پنجم موشکی را به خود اختصاص داده‌اند.

سردار شمشیری، از تشکیل بسیج جهانی در کشورهای انقلابی و مقاوم خبرداد و اذعان داشت: دانش‌آموزان و معلمان پشتوانه‌های حقیقی انقلاب هستند و شهدا الگوهای انقلاب هستند. باید همه با هم در صدد نابودی اسرائیل برآییم.

ارسال نظرات