صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دفاع از این سرزمین مقدس مصداق دفاع از استقلال و شرف مسلمانان و دنیای اسلام است؛ مسلمانان اجازه‌ نخواهند داد قدس شریف به پایتخت جنایت و جنایتکاران تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۵۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل اخیر کشور و منطقه پرداخت و گفت: اعلام سرزمین قدس به‌عنوان پایتخت صهیونیست‌ها یک توطئه آمریکایی- صهیونیستی است که به‌منظور آسیب واردکردن به مسلمانان صورت گرفته اما موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

وی افزود: ترامپ بازیچه و ابزار دست صهیونیست‌ها است این اقدام برخلاف مصالح منطقه و دنیا است و رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که با این توطئه‌ها به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قدس قبله اول مسلمانان است و همواره متعلق به اسلام و مسلمانان خواهد ماند و همان‌گونه که وعده الهی است حق جویان پیروز و این سرزمین مقدس آزاد خواهد شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر لزوم وحدت و هوشیاری هرچه بیشتر امت‌های اسلامی برای مقابله در برابر توطئه‌های مختلف آمریکا و اسراییل گفت: این توطئه انتخاب پایتختی قدس در حقیقت قلب فلسطین را هدف قرار داده و اعتراض مسلمانان را برانگیخته است اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و بازهم در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: آمریکا با این تصمیمات احمقانه، ماهیت پلید خود را به جهانیان نشان داد، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به تحریم ایران و ممانعت از ورود ایرانیان به کشور خود اقدام کرده است ولی از آنجا که نمی‌خواهد نفت و ثروت عربستان را از دست بدهد سیاست‌های متفاوتی را در خصوص این کشور بکار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متأسفانه جریان وهابیت تکفیری یکی از مشکلات دنیای اسلام است چراکه رژیم سعودی تابع آمریکا و خریدار سلاح‌های ساخت این کشور است و از سیاست‌های او در منطقه حمایت می‌کند اما ایران کشوری مستقل و قدرتمند است و آمریکا استقلال و قدرت ایران را برنمی‌تابد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اهتمام امت اسلام بر نجات و آزادی فلسطین و قدس شریف گفت: بزرگ‌مردانی همچون سردار سلیمانی، مردان گردان‌های زینبیون، فاطمیون و امثال محسن حججی در این راه حرکت کرده و آزادی این خطه مقدس را محقق خواهند کرد.

وی افزود: امروز در سراسر کشورهای مسلمان حتی مناطق شیعه‌نشین عربستان، مردم از دلدادگان به قدس شریف هستند که حاضرند با وحدت، در برابر رژیم اشغال گر بایستند و برای آزادی قدس تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دفاع از این سرزمین مقدس مصداق دفاع از استقلال و شرف مسلمانان و دنیای اسلام است؛ قدس شریف نباید به پایتخت جنایت و جنایتکاران تبدیل شود و مسلمانان چنین اجازه‌ای را نخواهند داد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به‌روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: دشمن‌شناسی دانشجویان و دانش آموزان و افزایش آگاهی آنان در راستای مقابله با دشمنان اسلام و ایران امری اساسی است و باید در این خصوص اقداماتی عملی را در جبهه علم و دانش رقم زد.

وی افزود: امروز دانش آموزان، دانشجویان و حوزوی‌ها یکی از حساس‌ترین مواضع ضدآمریکایی را باقدرت دنبال می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدرک‌گرایی مشکلی را از کشور حل نمی‌کند، دانشجویان باید با کسب علم و دانش کشور را از علم و فناوری بی‌نیاز کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم‌خورده ملت ایران است، گفت: دانشجویان باید در میدان عمل با جهاد علمی، اخلاقی و تربیتی جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را بدهند.

وی افزود: باید بین دانشگاه و صنعت، کشاورزی و بخش‌های مختلف رابطه مناسبی تعریف شود، برقراری این ارتباط به اشتغال و تولید بیشتر کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات