صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
میرابی گفت:دولت و وزارت امور خارجه با هماهنگ کردن کشور های اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مسئله اقدامی حقوقی در سطح بین المللی علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل انجام دهند و با حمایت های بی دریغ خود از ملت فلسطین و انتفاضه چهارم فرصت پیش آمده را غنیمت شمارند و یکبار برای همیشه فاتحه این رژیم جعلی را بخوانند.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۶۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رضا میرابی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آیه 13 سوره الصف گفت:پیروزى نزدیکى از جانب خداست و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و فلسطین قطعا آزاد خواهد شد.
 
میرابی افزود: اقدامات خلاف و تحریک آمیز آمریکا در پی حمایت از انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف و نادیده گرفتن تاریخ و حقوق ملت فلسطین سخن و حرکت تازه ای نیست بلکه این کشور و کشورهای حامی رژیم کودک کش اسراییل سال هاست که چشم خود بر انسانیت و حقوق بشر بسته اند و ملت فلسطین را از حق مسلم خود محروم کرده اند.
 
وی تصریح کرد: اتفاقات چند سال اخیر منطقه و ظهور جریان تکفیری و فتنه داعش در خاورمیانه توسط استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل که به فرموده مقام معظم رهبری هدف از آن فراموشی مسئله فلسطین بود به خوبی شاهد آن بودیم که با راه انداختن جنگ مذهبی در داخل جهان اسلام و مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر چه اهداف شومی را دنبال می کردند که به حول قوه الهی با نابودی حکومت خودخوانده داعش در منطقه تیرشان به سنگ خورد و جبهه مقاومت پیروزی بزرگی را کسب نمود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران ایلام با بیا اینکه امروز اولویت اول جهان اسلام مسئله فلسطین و قدس شریف است،خاطر نشان کرد: اکنون که جهان اسلام و در راس آن جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به فضل الهی توانست فتنه ها را خنثی کند، حال نوبت مسئله آزادی فلسطین است که باید در اولویت اقدامات کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قرارگیرد.
میرابی اضافه کرد: کشور های اسلامی باید با اتحاد روزافزون و حمایت های بی دریغ خود از ملت فلسطین و انتفاضه چهارم فرصت پیش آمده را غنیمت شمارند و یکبار برای همیشه فاتحه این رژیم جعلی را بخوانند.
 
این فعال دانشجویی گفت: ما دانشجویان انقلابی به عنوان بخش کوچکی از جهان اسلام حمایت کامل خود را از ملت فلسطین اعلام می کنیم و به آمریکا و ایادی آن در منطقه می گوییم که تا آخرین قطره خون خود در راه آرمان بلند آزادی قدس تلاش می کنیم و لحظه ای از پای نمی نشینیم و از دولت محترم و وزارت امور خارجه میخواهیم که با هماهنگ کردن کشور های اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مسئله اقدامی حقوقی در سطح بین المللی علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل انجام دهند.

 

ارسال نظرات