صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از 20 روز پیش گشت‎های عملیاتی محله محور در برخی از محله‎های سطح شهر بروجرد شکل‌گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‎اند و گشت‎های محله‎های دیگر به‌زودی فعال می‎شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بروجرد، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در همایش ائمه جماعات، هیئت امناء و خادمین مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت این شهرستان که عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: از 20 روز پیش گشت‎های عملیاتی محله محور در برخی از محله‎های سطح شهر بروجرد شکل‌گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‎اند و گشت‎های محله‎های دیگر به‌زودی فعال می‎شوند.

سرهنگ سوری ارتقاء مؤلفه احساس امنیت، کاهش سرقت، ‌اوباشگری و برخورد با اراذل‌واوباش و درنهایت ایجاد محله‎های امن را از اهداف ایجاد گشت‎های محله محور برشمرد و گفت: بسیج ورود جدی در این حوزه خواهد داشت.

وی کاهش و حذف آسیب‎های اجتماعی در محله‎های حاشیه‎نشین را یکی دیگر از رویکردهای سازمان بسیج مستضعفان برشمرد و افزود: در این راستا به‌طورجدی در جهت مقابله با آسیب‎های اجتماعی در 11 محله حاشیه‎ای بروجرد اقدام می‎کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تأکید کرد: به‌منظور تحقق این مهم به کمک ائمه جماعات، روحانیون و هیئت امناء مساجد نیاز داریم.

سرهنگ سوری از برپایی اردوهای جهادی مستقر و مستمر به‌عنوان یکی دیگر از رویکردهای سازمان بسیج یاد و اظهار کرد: پیش‌تر از این اردوهای جهادی در فصل تابستان برگزار می‎شد، اما ازاین‌پس این اردوها به‌صورت مستمر و مستقر برگزار می‎شوند.

وی عنوان کرد: همچنین در قالب طرحی با عنوان جهاد سلامت تیم امدادی و بهداشتی درمانی به‌صورت مستمر و مستقر در محله‎ها و مناطق محروم شهرستان بروجرد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‎دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد همچنین از تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه اشتغال خبر و ادامه داد: در راه‎اندازی این صندوق‎ها از کمک‎های مردمی و خیرین بهره‎گیری و استفاده می‎شود.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت امناء، خادمان و ائمه جماعات مساجد باید با ایجاد جاذبه و گرایش بستر را برای حضور هر چه بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد فراهم و مهیا کنند.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی زمان‎بر و دشوار است، عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین هیئت‌امنا و ائمه جماعات مساجد از مذموم‎ترین اختلافات است و باعث کند شدن کارها می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در پایان گفت: در شرایطی که جبهه کف رو نفاق برای تحقق هدفشان متحد شده‎اند، باید باکار فرهنگی و صبوری در این راه زمینه را برای جذب و گرایش افراد به مساجد فراهم نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات