صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
هدف از اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته امداد در کنار ارائه خدمات درمانی مؤثر به مددجویان تحت حمایت توجه به سلامت‌محوری خدمات درمانی به‌منظور تحقق اهداف توانمندسازی این نهاد است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۱۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه خدمات این نهاد در حوزه بهداشت و درمان باهدف ارتقاء سطح سلامت جامعه هدف ارائه می‌شود، گفت: رویکرد کمیته امداد در حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه مددجویان تحت حمایت در کنار مداخله در درمان، توجه به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی گروه‌های مختلف مددجویی بهره‌مند از خدمات این نهاد است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه هشت هزار و 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات بیمه‌ای این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: خدمات درمانی ارائه‌شده به مددجویان بهره‌مند از خدمات بیمه‌ای کمیته امداد استان زنجان مبتنی بر پزشک خانواده در سه سطح پیشگیری، درمان و سلامت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته امداد در کنار ارائه خدمات درمانی مؤثر به مددجویان تحت حمایت توجه به سلامت‌محوری خدمات درمانی به‌منظور تحقق اهداف توانمندسازی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه 94 مرکز درمانی در استان زنجان به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرارداد همکاری با پزشکان عمومی و متخصص، دندان‌پزشک، کلینیک‌های درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز پاراکلینیکی ازجمله رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در سطح استان زنجان منعقدشده است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه از فعالیت‌های مهم کمیته امداد در استان زنجان ایجاد تعاملات اجتماعی اثربخش با اقشار مختلف جامعه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی است، گفت: تلاش می‌کنیم با برقراری ارتباط با جامعه پزشکی در استان زنجان زمینه مشارکت آن‌ها را در برنامه‌های کمیته امداد و انجام مسئولیت‌های اجتماعی این گروه از جامعه در حوزه کمک به نیازمندان فراهم کنیم.

وی به همکاری بیش از 100 پزشک نیکوکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: رویکرد کمیته امداد در کنار استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در کمک مادی به نیازمندان، زمینه‌سازی برای استفاده از تخصص آن‌ها در ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

صفری با اشاره به اینکه 774 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت پزشکان خیر به‌منظور ارائه خدمات درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و هم‌افزایی آن با منابع داخلی این نهاد موجب می‌شود سایر خدمات ارائه‌شده به این گروه از جامعه هدف به‌ویژه در حوزه معیشت و توانمندسازی اثربخش‌تر شود.

 پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کمیته امداد با سیستم سلامت کشور همکاری مطلوبی دارد، گفت: با ساماندهی و شفاف‌سازی مناسب فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه کمک به نیازمندان در سال‌های اخیر اعتماد مردم به این نهاد افزایش‌یافته است.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این استان، ادامه داد: تعامل و هم‌افزایی دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد استان زنجان در خدمت‌رسانی هدفمند درمانی و بهداشتی به نیازمندان زمینه‌ساز ارتقاء سطح سلامت اقشار ضعیف و نیازمند جامعه می‌شود.

ارسال نظرات