صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در آموزش و پرورش مسئله‌شناسی کنیم و مسائل آینده آموزش و پرورش را رصد کنیم و اعتماد به نفس و توانمندی ایجاد و به‎دنبال حل مسائل باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، سیدعلی قاسمی در مراسم تجلیل از همکاران و دانش‌آموزان مسابقات و جشنواره‌های علمی و عملی و معلمان پژوهنده در اردوگاه دانش‌آموزی بادله اظهار کرد: اصلی‌ترین شاخص توسعه یک کشور سرمایه‌گذاری به نهاد تعلیم و تربیت است.

وی افزود: نقش سرمایه انسانی در توسعه کشور به مراتب از سرمایه مادی، طبیعی و فیزیکی اثرگذارتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه سخت‌ترین کار در حوزه توسعه تعلیم و تربیت انسان‌ها است، تصریح کرد: در نگاه اول راحت‌ترین کار، کار معلمی است و اگر به نگاه ژرف ببینیم جدی‌ترین کار و سخت‌ترین کار شغل معلمی است.

این مسؤول اشاره کرد: خشم یک معلم و یک نسلی را از مدار انسانیت خارج می‌کند و یک خشم معلم یک جامعه و انسان را نجات می‌دهد.

قاسمی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین منبع و شاخص بستر جامعه وجود انسان‌های توسعه‌یافته است، یادآور شد: اگر انسان‌های توسعه‌یافته وجود نداشته باشد توسعه اتفاق نمی‌افتد و توسعه انسان در مدرسه، اردوهای دانش‌آموزی، گروه‌های آموزشی و جلسات معلمان و نتایج گفت‌وگوهای معلمان در جلسات وارد حوزه تربیتی می‌شود.

وی بیان کرد: همه عناصر مؤثر در آموزش و پرورش فرهنگ عمومی باشد و به مسائل انسانی پرداخته شود و اگر به این سمت هدایت شود خیلی از مسائل خودبه خود حل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: در آموزش و پرورش مسئله‌شناسی کنیم و مسائل آینده آموزش و پرورش را رصد کنیم و اعتماد به نفس و توانمندی ایجاد و به دنبال حل مسائل باشیم و به دنبال راه حل‌هایی از گذشته را جستجو نکنیم.

قاسمی با بیان اینکه باید آموزش و پرورش را کیفی کنیم، گفت: با تشکیل انسجام تیمی و منابع درون سازمانی ایجاد فرصت‌های برون سازمان بهره بگیریم.

ارسال نظرات