صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
رئیس تبلیغات اسلامی بجستان تاکید کرد: بازخوانی و تبیین چرایی حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخداد‌های آگاهی‌بخش و مولّد هوشمندی و هوشیاری برابر سناریو‌های دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
 علی سطان مرادی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تاکید به حضور مردم در مراسم روز ۹ دی ماه در بجستان اظهار کرد: نه دی ماه روز تجدید بیعت مردم ایران با ولایت مطلقه فقیه است و حرکت میلیونی ملت ایران در سال ۸۸ نشانگر آن بود که مردم در بزنگاه‌ها پشت سر ولایت هستند، محکم ایستادگی میکنند و نمیگذارند تا بیگانگان کوچکترین گزندی به این کشور وارد کنند.

سطان مرادی ادامه داد: امروز برخی افراد، جریانات و رسانه‌های بیگانه که با ما دشمنی دارند، چه فعالیت‌هایی می‌کنند؟ و از محوری‌ترین فعالیت‌هایشان، با طرح شبهات به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و متاسفانه عده‌ای در داخل نیز با آن‌ها همراهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) مکررا می‌فرمود: «ببینید دشمن چه می‌گوید و اگر شما همان راه را می‌روید اشتباه است» اذعان کرد: امام (ره) می‌فرمودند: «پیرو ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند».

رئیس تبلیغات اسلامی بجستان در ادامه تبیین جایگاه ۹ دی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نقش مردم و سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای دوست و دشمن بار دیگر بارزتر کرد تا پیوند اسلامیت، جمهوریت نظام و صیانت از آزادی مردم با اتکا به اعتقادات اسلامی، انقلابی و همه ظرفیت‌های قانونی، سیاسی، مردمی و به ویژه ایستادگی مردم تحت رهبری مقام رفیع ولایت در برابر قانون شکنان، دنیا طلبان، مرددین، متزلزلین و مخالفان نظام و انقلاب اسلامی از سوی دیگر تثبیت و مرزبندی شود.

دبیر ستاد بزرگداشت ۹ دی شهرستان بجستان عنوان کرد: تردیدی نیست که خلق حماسه عظیم نهم دی ماه که با حضور خروشان و ده‌ها میلیونی ملت ایران و اعلام برائت و بیزاری آنان از اصحاب فتنه و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های مذهبی در روز عاشورا رقم خورد، بیش از هر مقوله‌ای این حقیقت را فریاد زد که کشور و ملتی که از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم و دوراندیش برخوردار است بر هرگونه سختی، توطئه و فتنه‌ای فائق خواهد آمد.

وی ادامه داد: بازخوانی و تبیین چرایی حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخداد‌های آگاهی‌بخش و مولّد هوشمندی و هوشیاری برابر سناریو‌های دشمنان ایران اسلامی است چرا که ملت تاریخ‌ساز ایران اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی، اوج شور و شعور دینی، بصیرت سیاسی و ولایتمداری خود را در این روز به نمایش گذاشتند.

سطان مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این مراسم در بجستان باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد وتا به امروز چند جلسه با سپاه شهرستان برگزار و سخنران مراسم انتخاب شده و طی امروز در نشستی که در دفتر امام جمعه برگزار میشود برای کیفی سازی و چگونگی برگزاری این مراسم به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.
ارسال نظرات