صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در اجتماع مردم زیرکوه گفت: ۹ دی، پاسخ هوشمندانه، آگاهانه و مسوولانه ملت ما به فتنه و فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی در اجتماع بزرگ و پرشور نهم دی ماه در شهرستان زیرکوة با تبریک این حماسه بزرگ، اظهارداشت: همه جوامع حق طلب با منافقین مواجه می شوند منافقینی که از کفار هم بدترند چون باطنشان با اسلام و نظام هماهنگ نیست .

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با بیان اینکه قریب به 15 سال است که برنامه ریزی حذف انقلاب توسط دشمن شروع شده،گفت:دشمن دنبال این است حرکت جدی در راه اسلام راستین را از مردم بگیرد لذا الگوی انقلاب مخملین و رنگین را در ایران آزمایش و با بیداری مردم شکست خورده است.


سردار قاسمی ادامه داد: استکبار در انتخابات همه کشورها نفوذ می کند و با سرد کردن انتخابات ، ناراضی کردن مردم ، زیر سوال بردن انتخابات ، القای تقلب ، حمایت مالی از برخی جناحها و افراد و اعزام نیرو برای نفوذ از مقدمات و بسترسازی فتنه بود.


وی ادامه داد : فتنه در بخشی بخشها هنوز تداوم دارد و ۹ دی پاسخ آگاهانه و مسئولانه امت ما به فتنه و فتنه گران بود.


سردار قاسمی بیان داشت:برخی فکر می کنند تجمعات ۹ دی در مقابل جناح اصلاح طلب است بلکه اینگونه نبود و  تجمع ۹ دی ،‌تجمع همه مردم انقلابی در مقابل ضد انقلابها بود.


وی تصریح کرد: خیلی اصلاح طلبان از روزی که حمایتهای آمریکا را از سران فتنه دیدند از رای خود توبه کردند و از حمایتشان اعلام برآئت کردند و شاید جمعیت کثیری ازمردم نه دی اصلاح طلبند.


سردار قاسمی با بیان اینکه جناح اصلاح طلب جناحی انقلابی در داخل جامعه است،‌گفت:هر حزبی که  درگیری مسلحانه نداشته باشد، قانون را رعایت کند و اصل ولایت مطلقه فقیه را قبول داشته وبدان پایبند باشد ۹ دی متعلق به آن احزاب نیز هست.


فرمانده سپاه انصارالرضا، بیان داشت:جبهه حق در نه دی آشکار و غبار کنار زده شد یکبار دیگر حق آشکار شد  و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت آشکار و‌جبهه معاند مشخص شد.  اما با تاییدیه غرب از سران فتنه چهره معاندین داخلی آشکار شد و اردو کشی استکبار و ضد انقلاب روشن شد.


وی به مدیریت رهبری در مهار فتنه اشاره و‌گفت: ایشان نقش پدرانه ای اعمال کردند که معرفی ماهیت حوادث ، برخورد شجاعانه با همه مسئولین ، هشیاری تدبیر و پافشاری بر قانون ، هدایت صحیح مسیر ، بردباری و‌مدارا و‌جذب حداکثری ، تبیین مسئله فتنه ، معرفی صریح و صحیح فتنه و قدرت معنوی ایشان در بسیج مردم از اهم موارد مهار فتنه توسط مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد : حساب فتنه گران از اصلاح طلبی جداست و جدا سازی سران فتنه از اصلاحات گامی مهم است تا زمانی که ایشان فتنه گران را تایید نکنند.


سردار قاسمی به حصر سران فتنه اشاره و‌گفت : بهترین روشی که نظام بت رافت تشخیص داد حصر بود و این رافت در دنیا بی نظیر است .در صدر اسلام و اوایل انقلاب هم بوده است منتظری قائم مقام رهبری توسط مجلس و خبذگان رهبری حصر شد که حصر سران فتنه در مقابل توطئه های دشمن بهترین کار بود.


فرمانده سپاه انصارالرضا،‌خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام برای استکبار مایه خشم است لذا  دنبال ضربه زدن است و از فضای مجازی هم دنبال بستری جهت ضربه زدن هست که باید در این فضا در مقابل دشمن بایستیم.

 

ارسال نظرات