صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
امروزه افرادي در نظام جمهوري اسلامي فتنه انگيزي مي کنند و ارکان نظام را متهم مي کنند که خود يا همه کاره مملکت اند و يا روزي بر اين مسند تکيه زده بودند، اين اگر همراهي با دشمن و فتنه انگيزي در نظام جهموري اسلامي نيست پس چيست؟
کد خبر: ۸۹۶۸۹۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي شهرستان طبس به مناسبت فرا رسيدن يوم ا... 9 دي ماه آمده است:

 وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً ( انفال 25 ) « بپرهيزيد از فتنه ‌اي که تنها دامن ستمکاران از شما را نمي ‌گيرد » ملت شريف ايران درتاريخ نزديک به 40 ساله خود حوادث و فتنه هاي سياسي بسياري به خود ديده ، اما دم مسيحايي خميني کبير همواره مژده مي داد و دلها را آرام مي کرد که ناراحت نباشيد و به دلهايتان دلهره راه ندهيد ، اين انقلاب به انقلاب مهدي موعود مي رسد و پرچم عدالت خواهي را به او خواهد سپرد.

اما 9 دي در هر سال ياد آور پايان دادن مردم بر فتنه اي 8 ماهه است فتنه اي که اين نظام را تا لبه پرتگاه برد ، آري ملتي که در 8 سال دفاع مقدس از جان و دين و سرزمين و نظامشان در برابر هجوم ناجوانمردانه دنيا ايستادند اين بار در 8 ماه دفاع مقدس از نظام جمهوري اسلامي در برابر دشمنان و فتنه انگيزاني حمايت کردند که چهره ي دوست داشتنی آنها که زماني در بالاترين مرتبه سياسي کشور بر مسند قدرت تکيه مي زدند و دهها سال همه کاره کشور بودند ، شدند مخالف خوان کشور وفتنه انگيزي کردندو اين بار با دست گذاشتن در دستان استکبار پروژه نابودي نظام جمهوري اسلامي را جدي تر کليد زدند ، از 78 تا 88 ، 10 سال برنامه ريختند تا 88 کار را تمام کنند .

 اما 9 دي 88 پاسخ به اين بازي ها و فتنه انگيزي ها بود و بر تمام آنها پايان داد و بار ديگر الهي بودن اين نظام را بر جهانيان اثبات کرد، آنچنان که حضرت حجت فرمودند « در فتنه هاي زمان از پا در مي آمديد اگر حواسمان به شما نبود .» شرايط مه آلود فتنه بسياري از خواص بي بصيرت را در مقابل نظام قرار داد و آنها را با فتنه همراه کرد و شدند مصداق اين آيه شريفه که مي فرمايد:« از فتنه ها بپرهيزيد چرا که تنها دامن ستمکاران را نميگيرد .»( انفال 25 ) .

 امروز وظيفه همه و بويژه خواص شناساندن هر چه بيشتر فتنه و عوامل داخلي و خارجي آن است. امروز اگر نظام جمهوري اسلامي به فتنه گران رافت اسلامي نشان داده و مهلت براي توبه به آنها داده نبايد عده اي جريه شوند که آنها گناهي نداشته اند ، در چشم مردم چشم بدوزند و هزاران ورق سند خيانت آنها را ناديده بگيرند و دروغ ببافند و آنها را موجه جلوه دهند.

انگار نه انگار که همين ها بودند که درهم و دينار از شيوخ عرب گدايي کردند براي سرنگوني اين نظام، بودجه و اعتباراتشان را در کنگره امريکا بستند و راديو هاي بيگانه از 6 ماه به انتخابات برايشان ويژه برنامه اجرا مي کردند، به امريکايي ها پيشنهاد ميدادند که چگونه از بيرون به نظام فشار وارد کنيد تا بشکند،به لاتهاي تهران شبي فلان تومان پول ميدادن که آشوب کنند در خيابان هاي تهران ، اينها و هزاران هزار سند ديگر، امروز سند رسوايي آنهاست.

شايد اگر ايران به نسخه ترکيه در برخورد با فتنه انگيزي عمل ميکرد امروز اصلا عده اي از اينها نبودند چه برسد به اين که باز بخواهند عليه نظام جمهوري اسلامي به دروغ لجن پراکني کنند، اما حال که رافت اسلامي شامل حال آنها شده بهتر است از اين مهم درس گرفته و توبه کنند.

در قدم دوم سياست مداران بايد از فتنه و فتنه گران اعلام برائت کنند و اين مهم را بارها و بارها تکرار کنند. حمايت از فتنه گران حمايت از تفکريست که عزم نابودي نظام مقدس جمهوري اسلامي را داشت، تفکري که شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه ميداد و به تمثال مبارک امام به عرش سفر کرده و رهبر عزيزمان جسارت ميکرد، امروز کدام فرديست که از فتنه گران حمايت کند و خود را ولايت مدار هم بداند؟

فتنه گراني که در روز عاشورا کف سوت و هلهله کردند و پرچم اباعبدالله را به آتش کشيدند و رهبرانشان آنها را خداجو ناميدند و اباعبدالله نسخه نابودي آنها را پيچيد.

 آري فتنه همواره خط قرمز بوده و هست و بايد بدانيم و سياست مداران ما بدانند که از آن مصون نيستند . امروزه افرادي در نظام جمهوري اسلامي فتنه انگيزي مي کنند و ارکان نظام را متهم مي کنند که خود يا همه کاره مملکت اند و يا روزي بر اين مسند تکيه زده بودند، اين اگر همراهي با دشمن و فتنه انگيزي در نظام جهموري اسلامي نيست پس چيست؟

9 دي به همه آنها از چپ و راست هشدار ميدهد که مردم انقلابي ايران اين فتنه انگيزي ها را بر نمي تابند و اين بار به خواست حضرت حق با نسخه هايي بسيار سخت تر از 9 دي به استقبال آنها خواهند رفت و آنها را به زباله دان تاريخ مي سپارند.

والسلام علي من التبع الهدي

سايه امام خامنه اي (حفظه ا...) مستدام

 

 

ارسال نظرات