صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
سرهنگ علی اصغر عطایی: حماسه نهم دیماه تجلی انقلاب سوم و حضور هوشمندانه و به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی، میثاق مجدد امت با ولایت و اعلام نفرت و انزجار از سیاستهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اذناب منطقه ای آنها بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۳۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ سرهنگ علی اصغر عطایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، اظهار کرد: حماسه یوم الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که از آن می توان به انقلاب سوم ملت شریف ایران اسلامی بر علیه استعلا و اشرافی گری یاد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزود: حماسه نهم دیماه تجلی انقلاب سوم و حضور هوشمندانه و به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی ، میثاق مجدد امت با ولایت و اعلام نفرت و انزجار از سیاستهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اذناب منطقه ای آنها بود.

سرهنگ عطایی با اشاره به نقش بیگانگان در فتنه 88 گفت: بیگانگان و در رأس آنها امریکای جنایتکار و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و انگلیس پلید مدتها قبل از انتخابات با جوسازی های سیاسی و اتهامات سیاسی به ارکان نظام (مقام معظم رهبری ، شورای نگهبان و قوه قضائیه و ...) در راستای مخدوش کردن چهره واقعی شخصیت های انقلابی و با اتهام احتمال تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری زمینه دخالت مستقیم خود را فراهم کردند و بنیاد سوروس، بنیاد جامعه باز و سایر مؤسسات جاسوسی بیگانگان با طرح انقلاب مخملی انتخابات را بستر خوبی برای اجرای اهداف شوم و پلید خود دانسته و اقدامات گسترده ای را در این راستا انجام دادند .

وی افزود: فتنه سال 1388 که 8 ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی را درگیر خود کرد دارای خسارات مادی جانی و فرهنگی زیادی بود که از آن جمله می توان به نقض حقوق شهروندی از سوی عده ای اغتشاشگر ، خدشه به اعتبار و امانتداری نظام و مردم سالاری دینی در افکار عمومی بین المللی و خساراتی که معادل ارزش ریالی نداشت و در آن ها ارزش هایی که وارانه شد و انتخابات و مسئولیت که تلاش بود برای خدمتگذاری تبدیل شد به جنگ برای رسیدن به قدرت و فرهنگ دولت خدمتگذار که ادبیات انقلاب بود از بین رفت و دولت قدرت مدار جایگزین آن شد. 

وی گفت: طبق آمار های رسمی خسارت های وارده از فتنه سال 88 معادل 324000 میلیارد تومان برآورد می شود که این رقم معادل ظرفیت ایجاد 2 میلیون فرصت شغلی در کشور است و این سرمایه می توانست ما را بر آمریکا سوار کند . 

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن ادامه دارد و فقط تاکتیک ها و روش های آن فرق می کند گفت: تا زمانی که مردم ما با آرمان های انقلابی حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب همراهی کنند و دشمن خود را بشناسند و سطح بصیرت خود را نسبت به اهداف شوم استکبار جهانی بالا ببرند دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی در پایان افزود: اتکا به رهبری به عنوان امام و پیشوا و توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمود" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد " رمز پیروزی ملت ما بوده و هست .

ارسال نظرات