صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد فقر و گرفتاری‌های اقتصادی جفا در حق مردم است و باید مسوُولان تمام تلاش خود را انجام دهند که شرایط مردم بهتر شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۸۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

سیدمحمد حسینی  در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه که در محل حسینیه امام حسن مجتبی(ع) شهر وراوی برگزار شد اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی‌ماه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در فتنه 88 همواره تلاش دشمنان و همراهی داخلی‌ها این بود که شبهات زیادی ایجاد و برخی مردم را دچار تردید کردند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: البته این از خاصیت فتنه است زیراکسانی که تا دیروز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند اقداماتی کردند که کار را سخت کرد.

حسینی ادامه داد: دشمن با تمام رسانه‌هایش یک جنگ روانی تمام‌عیار ایجاد کرد که مردم بپذیرند اما با هوشیاری و صبر و بزرگی رهبر معظم انقلاب کم‌کم گردوغبار فتنه فرونشست و مردم به‌خوبی درک کردند که اصل نظام مورد هدف قرارگرفته است و می‌خواستند جنگ داخلی ایجاد کنند که اقدامات آن نیز آغاز کرده بودند.

وی اضافه کرد: مردم کاسه صبرشان لبریز شد و طومار فتنه گران را برچیدند و در 9 دی فصل جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد و همان‌گونه که 22 بهمن برای مامهم است امروز 9 دی نیز مهم است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از همه شیوه‌های جنگ روانی در فتنه 88 استفاده کردند و به هر نحو که شده بود می‌خواستند انتخابات را باطل کنند که اگر این بدعت گذاشته می‌شد فردا نیز یک نفر دیگر می‌آمد و می‌گفت من انتخابات را قبول ندارم.

حسینی بابیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همواره حضور مردم مسائل را حل کرده است، بیان داشت: امروز دشمن وارد عمل شده است که مردم را دل سرد کند.

وی متذکر شد: ایجاد فقر و گرفتاری‌های اقتصادی جفا در حق مردم است و باید مسوُولان تمام تلاش خود را انجام دهند که شرایط مردم بهتر شود و اگر به این حرف و مطالبه مردم رسیدگی نکنند فردا منافقین و ضدانقلاب‌ها موج‌سواری می‌کنند زیرا آن‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم خاطرنشان کرد: آمریکا فقط به دنبال امتیازگیری است و اصلاً خواهان پیشرفت ما نیست و این راهبرد آمریکا است زیرا خودشان اعلام کرده‌اند که ایران ابر قدرت شده و مشاهده می‌کنند که نفوذ ایران تمام برنامه‌هایشان را برهم زده است.

حسینی اضافه کرد: این حرکت جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش در میان حزب‌الله لبنان شده و انصار الله یمن که تأثیرات انقلاب اسلامی است و عربستان بااین‌همه تجهیزات نتوانسته است از پس یمن برآید و در یک باتلاق گیرکرده است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با بصیرت تمام باید تمام جریانات سیاسی را بشناسیم ابراز داشت: این‌همه وعده‌ها داده شد اما عملی نشده است و اگر نمی‌توانیم وعده‌ها را عملی کنیم بگذاریم جوانان متخصص ورود پیدا کنند و چه اجباری است که از افراد بی‌انگیزه استفاده شود.

حسینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی را به مدیران ارائه دادند و اعلام کردند که اگر می‌خواهید وضع کشور خوب شود باید جلوی قاچاق که از طریق رسمی وارد می‌شود گرفته شود زیرا قاچاق به تولید کشور آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: اگر مسوُولی وظیفه خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهد، مردم باید به او تذکر دهند.

ارسال نظرات