صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت: نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۹۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

سرهنگ علی  مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در واقع حماسه نهم دی انقلاب سوم بود که مانند انقلاب اول و دوم، با اتکا به مثلث مردم، رهبری و مکتب، ضمن خنثی‌سازی حرکت براندازانه علیه نظام، انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد.

وی با اشاره به اینکه  برخی کارشناسان سیاسی نهم دی سال ۸۸ را انقلاب سوم نامیده اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در یک روند پرتلاطم از گردنه های خطرناکی عبور کرده و امواج و طوفان های سهمگینی را پشت سر نهاده است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار افزود: وقایع سال ۸۸ یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است؛ چراکه اصول موجوده انقلاب (مردم، مکتب و رهبری) را هدف قرار داده بودند و با مستمسک قرار دادن دروغین شعارهای انقلاب، در پی انحرافی بزرگ در اصول انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود، افزود: فتنه‌گران  مورد حمایت اسرائیل و آمریکا و انگلیس و متحدان استکبار بودند بنابراین هدف آنها این بود که عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند.

مختاری معین اظهار داشت: تلاش دشمن در فتنه سال 88 برای تضعیف و تخریب و انهدام ارکان ضامن انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان و  ولایت فقیه  و هتک حرمت ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و روز عاشورا بیانگر اسلام‌ستیزی آشکار این حرکت خباثت آلود بود.

وی در ادامه به دستاوردهای  مهم حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم، افزایش اقتدار ملی، انسجام  و استحکام  نظام اسلامی، عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و دشمنی با انقلاب، پیوند مردم و رهبری و تعمیق ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی از دستاوردهای این حماسه بزرگ است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار ابراز داشت: تأیید بر صحت و سلامت مکانیزم دموکراتیک در نظام اسلامی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام ، تقویت و ارتقاء اعتماد عمومی به نقش بی بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ها در جامعه اسلامی، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و قدرت و درایت راهبردی مدیریت ارشد نظام اسلامی، غربالگري انقلابيون واقعي از مدعيان دروغين، عافيت طلبان و مصلحت انديشان در سطح عناصر راهبردی نیز از دیگر دستاوردهای حماسه 9دی است.

وی گفت: هوشیاری، زمان شناسی و بصیرت مردم که برخاسته از ایمان و اعتقاد و مکتب اسلام بود و ایستادگی و مدیریت داهیانه رهبر انقلاب باعث شد حماسه نهم دی محقق شود و این حرکت عظیم به نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات