صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: برای عملیاتی شدن ادعای دولت مبنی بر ایجاد اشتغال نیازمند صرف بودجه در جای مناسب به آن و نظارت های کافی و مناسب بر این موضوع هستیم و این بر همگان آشکار است که تنها راهکار برای عبور از مراحل دشوار اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به توصیه های رهبری است.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۷۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون معضلات اخیر اقتصادی و نوسانات قیمت کالاهای حیاتی مردم اظهار کرد: برخی از این مشکلات اقتصادی در ادامه معضلات اقتصادی دولت نهم و دهم می باشد.
وی تبیین کرد: بخش دیگر این مشکلات مربوط به تحریم ها و محدودیت هایی می باشد که از جانب بیگانگان و از خارج از کشور تحمیل می شود و به دشمنی آمریکا و اتحادیه اروپا با نظام جمهوری اسلامی بازمی گردد که همچنان نیز درصدد تصویب و اعمال تحریم های جدید علیه ایران هستند.
این مسئول با اشاره به دستورات و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: نحوه مدیریت و برنامه ریزی های مدیریتی و همچنین سیاست های پولی و بودجه نویسی و عدم تطابق با برنامه های بالا دستی و چشم اندازهای بیست ساله باعث بروز آشفتگی های اقتصادی شده است.
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: مشخصا بودجه سال 97 که کاهش بودجه عمرانی و افزایش بودجه اجرایی را به دنبال دارد که این عدم مدیریت صحیح به گونه ای عدم توجه به توانمندی های داخل می باشد و سبب از بین رفتن بسیاری از فرصت ها برای تولیدکنندگان داخل می شود.
کوچک خانی مطرح کرد: برنامه کاهش یارانه ها طرحی است که در سال 95 به تصویب رسیده است و برای اجرای آن می بایست از همان سال وارد عمل شد که طی گذشت سه سال و مرحله به مرحله این کاهش اتفاق بی افتد که متاسفانه به دلایل متعددی همچون نزدیک بودن انتخابات دولت دوازدهم این کاهش اتفاق نیافتاد و اکنون به یکباره خواهان این کاهش چشمگیر هستند.
وی در ادامه یادآور شد: امید است با تدابیر مناسب از معضلات اقتصادی عبور کرد چرا که نوسانات قیمت با مدیریت صحیح قابل حل است، برای مثال گرانی تخم مرغ به سبب بیماری و مرگ طیور بوده که رفع این مشکل نیازمند برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای واردات کنترل شده می باشد.
این مسئول تصریح کرد: برای رفع معضلات اقتصادی ضمن حفظ روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و سایر کشورهای منطقه، تامین سرمایه گذاری های خارجی و همچنین حفظ بازارهای نفتی و غیر نفتی که ایران در دست دارد نیاز است که در داخل نیز مدیریت اقتصادی مناسبی در پیش گرفته شود.
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: سیاست های صحیح اقتصادی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام با محوریت اقتصاد مقاومتی جهت اجرا به مجلس و دولت ابلاغ شده است.
کوچک خانی در بخش پایانی یادآور شد: برای عملیاتی شدن ادعای دولت مبنی بر ایجاد اشتغال نیازمند صرف بودجه در جای مناسب به آن و نظارت های کافی و مناسب بر این موضوع هستیم و این بر همگان آشکار است که تنها راهکار برای عبور از مراحل دشوار اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به توصیه های رهبری است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات